צילום: דוברות המכללה

לא בכל יום נפגש ראש מגמה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, לשיחה אישית של ייעוץ, הכוונה וחשיפת מגמת הנדסה בראשה עומד עם מועמד ללימודים במכללה. הזמנה פתוחה למפגשים מסוג זה יתקיימו עם ראשי מגמות מכטרוניקה, הנדסה אזרחית, חשמל ותעשייה וניהול.
מנכ"לית המכללה, "אנחנו מודעים לכך שהמועמדים מתלבטים לגבי בחירת מגמת הלימוד , זוהי הזדמנות מצוינת לשיח אישי וישיר עם ראשי המגמות, המובילים בתחומם, להתרשם מהלמידה הרצינית, מתוכנית הלמידה עד לקבלת הדיפלומה נחשקת, אצלנו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, המוטו הנדסאים והרבה יותר היא דרך, לא סיסמא."
בשבוע האחרון של חודש אוגוסט יפגשו בימים מיוחדים ראשי מגמות הנדסת הנדסה אזרחית, הנדסת מכטרוניקה, הנדסת חשמל והנדסת תעשייה וניהול עם סטודנטיות וסטודנטים מועמדים ללמוד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
המפגש האישי עם ראש המגמה הוא חלק מתהליך בניית הקשר בין הסטודנט למקצוע בו בחר, הכנה לקראת האתגרים העומדים בפני הסטודנט על כל המשתמע מכך, ממערך התמיכה והתרגול ועד להשתלבות בעבודה בהמשך.
ראש מגמת הנדסה אזרחית, אלבר עוויד יחשוף בפני הסטודנטים את מערך הלמידה הייחודי במכללה , עבודה מעשית, הפרקטיקום עם חברת בנייה מובילה בישראל ואפילו בעולם.
יחשוף את המצוינות וההצלחה במגמת מכטרוניקה ד"ר פאבל סדרוביץ, ראש המגמה ומחבר ספר הלימוד שזכה להערכה רבה ונלמד במכללות נוספות, ישתף ביחס האישי והתומך המוענק במכללה, ויציג את פרוייקטי הגמר הזוכים להערכה רבה במה"ט, פבל ישתף בתמהיל הלימודי אישי המייצר בוגרים הזוכים לציוני 100 בבחינות מה"ט.
ד"ר גנאדי צוגלין, ראש מגמת הנדסת חשמל, יציג את פרופיל הלימודים במגמה ואת העלייה המשמעותית בהישגי הסטודנטים בלימודי החשמל, מקצוע החשמל הינו נדרש ומבוקש מאוד בתעשייה ובכלל.
איתן מורג, ראש מגמת הנדסת תעשייה וניהול, מראשי המגמה המוביל בתחומו, ישקף את מודל הלימודים במגמה, מהליווי האישי , הסיורים בתעשייה ועד להשתלבות הבוגר במקצוע בו בחר במפעלי התעשייה, ויציג את מעבדת הרובוטיקה החדשה.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל אמרה לקראת מפגשי הערב: "זוהי הזדמנות פז להגיע למכללה, להיפגש עם ראש המגמה באופן אישי וישיר, להעלות כל התלבטות, לשאול כל שאלה ולקבל הכוונה להתאמה למקצוע המבוקש. אל תפספסו, ראשי המגמות כבר ממתינים לכם. בהצלחה בקבלת ההחלטה הנכונה."

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here