הטרנד החדש של גני הילדים בעפולה
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

צוות גן עופרה, ילדי הגן וההורים הקימו את "ארון הנתינה של גן עופרה" המציע חפצים לקהילה בחינם ומטרתו ללמד על החשיבות בנתינה למען האחר. בקרוב תתרחב היוזמה לגני ילדים נוספים.

עדי דרעי דנינו הגננת של 'גן עופרה' בעפולה חשבה כיצד היא יכולה ללמד את ילדי הגן על נתינה. אז היא גייסה את בעלה שבנה 'ארון נתינה' מחוץ לגן וכל יום ילדי הגן ממלאים אותו בספרים ומשחקים לטובת כאלה שידם אינה משגת. בעקבות היוזמה המבורכת התפרץ הטרנד לגני ילדים נוספים בעפולה.

הטרנד החדש של גני הילדים בעפולה
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

תחילת הסיפור לפני קצת יותר משבוע עת החליטה הגננת עדי דרעי דנינו יחד עם הסייעות קרן עזרן וסימה אמר ללמד את הילדים מהי נתינה. הגננת עדי סיפרה לילדים כי סידרה את ביתה ומצאה המון בגדים, חלקם חדשים, שאינם מתאימים לה יותר ושאלה מה כדאי לעשות בהם? חלק מהילדים השיבו מיד 'תני אותם למישהו אחר' ואילו אחרים אמרו כי גם להם יש בגדים וחפצים שאינם משמשים אותם יותר. הגננת עדי הציעה לגייס את בעלה איתי שייבנה ארון מעץ אותו יציבו מחוץ לגן וימלאו בספרים, משחקים וחפצים שונים כגון בגדים שאינם בשימוש. כעבור מספר ימים כבר הוצב במקום ארון חדש אותו מילאו צוות הגן והילדים בכל טוב מדי יום עבור כל מי שרוצה או צריך ובנוסף הילדים דואגים מדי יום לסדר את הארון.

היוזמה המרגשת זכתה לחשיפה גדולה ברשת הפייסבוק כולל 'פורטל החינוך' של עיריית עפולה שהחליטו לחשוף את הנושא וקראו לגני ילדים נוספים בעיר לאמץ את המיזם. ואכן, הגננות שאהבו את הרעיון מתכוונות לאמץ את הטרנד הקמת ארונות וספסלי נתינה לטובת הקהילה ובחינם בשנת הלימודים הבאה.

הטרנד החדש של גני הילדים בעפולה
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here