קרדיט - Freepik

מעבר לבית חדש הוא מרגש, אך כאשר כל הבתים באותה השכונה או אותו הבניין נבנים בצורה מסוימת, חסר בבית המגע האישי שהופך אותו לבית שלנו. עיצוב הפנים הוא חשוב וממלא תפקיד משמעותי בהפיכת מקום המגורים לביטוי אומנותי ופונקציונלי של בעל הבית. תכנון נכון של חללי הבית ובחירה אסטרטגית של צבעים, חומרים, רהיטים ותפאורה יוצרים סביבה מגובשת ומושכת מבחינה ויזואלית. לעיצוב הפנים יכולה אף להיות השפעה חיובית על הרווחה הנפשית והרגשית. חלל הרמוני ומזמין מקדם רגיעה, מפחית מתחים ומעלה את מצב הרוח. אלמנטים כמו אור טבעי, אוורור נכון וחיבור בין הפנים לטבע תורמים לסביבה בריאה ומרוממת.

עיצוב בית פרטי אל מול עיצוב דירה

עיצוב הפנים של בית פרטי לעומת דירה יכול להיות שונה בכמה אופנים, למשל, בעקבות שיקולי שטח. בתים פרטיים מציעים בדרך כלל יותר מקום בהשוואה לדירות, שטח נוסף זה מאפשר גמישות רבה יותר מבחינת גדלי חדרים, אפשרויות אחסון ושילוב של תכונות נוספות כמו משרדים ביתיים, חדרי משחקים או אזורים חיצוניים. לעומת עיצוב בתים פרטיים, לדירות יש בדרך כלל שטח מרובע מוגבל, הדורש תכנון שטח יעיל ושימוש ברהיטים רב תפקודיים כדי להפיק את המרב מהשטח הפנוי. שינויים מבניים, כמו הוספה או הסרה של קירות, הם גם אפשריים יותר בבתים פרטיים. לעומת זאת, לבעלי דירות מגורים עשויות להיות אפשרויות מוגבלות להתאמה אישית עקב תקנות בנייה או במידה ומדובר בשטח שהם שוכרים, אזי גם מגבלות המוטלות עליהם על ידי בעלי הדירות. לעתים קרובות הם צריכים לעבוד במסגרת הקיימת ולהתמקד ברהיטים, תפאורה ואלמנטים עיצוביים זמניים כדי להתאים אישית את החלל שלהם.

גם אתם יכולים לעצב את הבית או הדירה שלכם

לכן, אם אתם מעוניינים להפוך את הבית או את העסק שלכם ליצירת אומנות של ממש ואתם מחפשים מעצבת פנים בחיפה, או בשאר אזור הצפון, אורלי הורוביץ נמצאת לשירותכם. אורלי המציאה את שיטת  Triple-A Designהמשלבת בין אומנות העיצוב, השפעה חיובית אוטומציה ודינמיות. השיטה הייחודית משתמשת בעקרונות הפסיכולוגיה והנוירו ארכיטקטורה על מנת לוודא שהחלל אותו עיצבתם מפיק את החוויה  הרצויה ,למשל , אמירה ייחודית בביתכם התפורה למידות שלכם ויוצרת עיצוב הרמוני המותאם לצרכים המשתנים של בני הבית או הגברת היעילות והתפקודיות של העובדים, יצירת מוקד משיכה ייחודי ועוד. אורלי מאפשרת לכם לקבל מענה מקיף ומדויק, לא רק לעיצוב שאותו אתם מחפשים, אלא גם, ליצירת האווירה הנכונה אותה אתם מעוניינים לשקף בעיצוב הפנים שלכם. צרו עימה קשר עוד היום ויחד תוכלו ללמוד על רזי עיצוב הפנים ואיך להתאים אותו בדיוק למקום אותו אתם רוצים לעצב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here