קרדיט-Photo by ThisisEngineering on Unsplash

הדבר שמבדיל יותר מכל בין הימים שלנו היום ובין אופי הבניה בשנים עברו, היא העובדה כי היום אנחנו יודעים להשתמש בטכנולוגיה בתבונה, במטרה להגיע למצב בו אין הפתעות. סיטואציה בה אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות כדי להימנע מליקויי בניה וממה שיכול הלכה למעשה, להזיק לדיירים העתיידים בנכס. במקרה שלנו, דייס צמנטי, משמש בעיקר בכל הנוגע לבניה של גשרים ולהנחה של עוגני קרקע. במאמר הבא אנחנו נסביר בהרחבה על החומר וכמובן, נדבר על הבדיקה אשר אותה יש לערוך רק במעבדה המוכרת על ידי הרשויות. קדימה, בואו נצלול אל עומקם של הדברים.

למה החומר משמש ולמה הוא חשוב

אז בקצרה אנחנו יכולים להגיד כי דייס צמנטי משמש בגדול בשני מקרים. המקרה הראשון, הוא בכל הנוגע להנחה של עוגני קרקע. כדי שהמבנה יהיה יציב, אנחנו צריכים לקדוח בתוך האדמה ולהניח יסודות. העניין הוא שאם אנחנו רוצים להשיר את היסודות במקומם, אם אנחנו רוצים לקבע את עוגני הסלע, אנחנו צריכים להחדיר חומר אשר מגיע בתצורה נוזלית ואם זאת, יודע להתקבע כך שהוא מצליח לחזק את אותם יסודות ולהשאיר אותם במקומם בצורה מושלמת. זה בדיוק התפקיד של החומר עליו אנחנו מדברים כעת. דייס צמנטי זו תערובת עשויה צמנט, מים, אגרגט דק ועוד תוספים כימים. זה בדיוק מה שמייצר לנו את התכונה היחודית אשר עוזרת לנו לחזק את המבנה.

החומר משמש אותנו גם לציפוי של מיתרים המחזיקים גשרים, כדי למנוע הופעה של קורוזיה, מה שכמובן, עלול להעמיד את הגשר בסכנה.

לעיתים אנחנו נשתמש בחומר כדי למלא חללים במידה ושכבת בטון ניזוקה לאורך זמן, אם אנחנו רוצים לחזק אותה כמו שצריך.

מה אנחנו מבררים לאורך הבדיקה

כדי שתהליך הבניה ייעשה על הצד הטוב ביותר, אנחנו צריכים להבטיח כי החומר, אותו דייס צמנטי, עשוי כמו שצריך ועומד בתקן הנדרש – ת"י 466. מואנחנו נרצה לראות כי התרכובת עשויה כמו שצריך, כי החומר דליל מספיק אבל לא מדי. אנחנו נבחן את היכולת של החומר להתנפח ובאמת למלא את החללים השונים בצורה טובה. אחרי 28 ימים בערך, אנחנו נרצה לערוך לחומר בדיקת לחיצה. כלומר, נרצה לראות כי החומר מצליח לעמוד במשקל משמעותי. כמובן, הבדיקה נערכת בהתאם לתו התקן הישראלי כנדרש על פי חוק.

למה חשוב לעבוד עם מעבדה מקצועית

יש כמה סיבות טובות בגינן אנחנו ממליצים לעבוד עם מעבדה מקצועית ויעילה. קודם כל, מי שעוסקים בענף הבניה לאורך זמן, כבר יודעים כי עבודה עם ספקים טובים, זו הדרך הטובה ביותר להבטיח כי העבודות יערכו על הצד הטוב ביותר ובזמן. לכן, קודם כל עוד לפני שאנחנו מדברים על ביטחון ובטיחות, אנחנו מציעים לכם לבוא אלינו כדי לקבל שירות טוב ומקצועי, הניתן במהירות ובמסירות. כדי שהתוצאות פשוט יגיעו מהר ותוכלו להתקדם.

בנוסף, אנחנו מחזיקים בכל האישורים הדרושים. זאת על מנת שנוכל להעניק לכם את המסמכים הדרושים לכם כדי שתוכלו להציג אותם בפני הרשויות ללא עוררין. לפרטים ומידע נוסף, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here