קרדיט צילום: אפגד

חברת הבניה הוותיקה אפגד, אשר בונה ומשווקת את מגדלי אפגד הנחשב פרויקט המגורים הגבוה ביותר בעכו, מדווחת כי בנייתו תסתיים בקרוב, עם סיום הבנייה במגדל המגורים האחרון (מתוך שלושה) בפרויקט.

במקביל, מאפגד נמסר כי נותרו רק שש דירות אחרונות לסיום שיווק הפרויקט.

פרויקט מגדלי אפגד ממוקם בסמיכות לכביש עוקף קריות, הנגישות התחבורתית אליו טובה ממרכז העיר, לכיוון חיפה והדרום וכן לכיוון נהריה.

הפרויקט שנחשב לגבוע ביותר בעכו, נבנה על שטח של כ 8 דונם וכולל כ-290 יח"ד ב-3 מגדלים המתנשאים לגובה 23-25 קומות. כל הדירות נהנות מנוף פתוח לים.

הדירות האחרונות שנותרו כעת לשיווק: דירות 4 חדרים בגודל 91 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת בקומות 23 ו24 . מחירן כ 1.25 מליון ₪ ודירות 4 חדרים 98 מ"ר, שמחירן החל מ1.27 מיליון ₪ .

יעל דקל-הניג, סמנכ"ל שיווק באפגד: "הדרך הטובה ביותר לסכם את השיווק המוצלח של הפרויקט היא להביט על קהל הרוכשים המגוון – תושבים מהעיר, הסביבה הקרובה וכן משקיעים מכל הארץ שהבינו את הפוטנציאל של עכו לאור תוכניות הפתוח העתידיות הצפויות לה בשנים הקרובות והביקושים שימשיכו לעלות. גם בחודשים האחרונים כאשר רבים ישבו על הגדר, המכירות המשיכו בקצב נאה וזו הוכחה נוספת לאטרקטיביות של הפרויקט. אני צופה כי גם התוספת בהטבות המס אשר אושרו לאחרונה ימשיכו לחזק את מגמת ההגירה החיובית שיש לעיר".

קרדיט צילום: אפגד

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here