טליה בן סבו

"מ וסגן ראש המועצה הגליל התחתון , מייסד ארגון 'לב בגליל' ויו"ר הארגון, בהתנדבות מלאה אופיר שיק, הודה במילים חמות למנכ"ל הארגון בשנתיים וחצי האחרונות, אל"מ במיל' גולן ואך על עבודתו המאומצת להצבת הגליל והצפון על צרכיהם הייחודיים על סדר היום הממשלתי. "גולן פעל רבות לקידום הצפון והגליל ויוצא כעת לדרך חדשה, הבאת עולים חדשים לארץ ישראל," אומר שיק אשר בימים אלה הקים ועדת איתור לבחירת מנכ"ל חדש לארגון 'לב בגליל'.
מייסד ויו"ר ארגון 'לב בגליל', אופיר שיק, הקים בימים אלה ועדת איתור אשר תפעל לבחירתו של מנכ"ל חדש לארגון 'לב בגליל', עם תום שנתיים וחצי של פעילות אינטנסיבית של המנכ"ל היוצא, אל"מ במיל' גולן ואך.
ארגון 'לב בגליל' אשר פועל כבר קרוב לעשור יחד עם ראשי הרשויות וראשי האשכולות בצפון, אל מול מקבלי ההחלטות ושרי הממשלה , להצבת הגליל והצפון במרכז סדר היום תוך פעולה מתמדת לפיתוח התשתיות, החינוך, הביטחון, התעסוקה והתיירות של תושבי הצפון מול משרדי הממשלה ואף היה שותף בהובלת החלטת הממשלה לתוכנית הלאומית לצפון.
אופיר שיק, יו"ר הארגון אמר עם החלטתו של גולן ואך לפרוש מתפקיד המנכ"ל: "גולן, חבר יקר ומוכשר מאד, קידם פעילות חשובה ומשמעותית שתאפשר לנו להמשיך את המאמצים לחיזוק הצפון והגליל. ואך פעל בתנאים מאתגרי ומורכבים של ימי מגפת הקורונה מחד וחוסר יציבות שלטונית מאידך. אני מודה לו על עבודתו החשובה בבניית חבל ארץ זה," אמר שיק.

טליה בן סבו

גולן ואך הודה על ההזדמנות שניתנה לו בתפקיד משמעותי וביצועי בארגון 'לב בגליל' ואמר: "בשנתיים וחצי האחרונות בהם כיהנתי כמנכ"ל פעלנו רבות לקידום הצפון מול משרדי הממשלה השונים. הוקמה מועצת הגליל, רעיון שרבים וטובים חשבו עליו ואני בסייעתא דשמייא הצלחתי ליישם. ההסתכלות של חמישים וארבעה ראשי מועצות וערים, יהודים וערבים על האזור כמנוע צמיחה ופיתוח ולא כפרטים היא השג משמעותי בתהליך החשוב ששיאו חתימה על אמנת מועצת הגליל. הצפון מצליח להתכנס סביב תוכנית מצוינת המקובלת על כל ראשי הרשויות, תוכנית שזכתה לתמיכה מקצועית מכל משרדי הממשלה. על אף שנתיים וחצי בה התקיימו מערכות בחירות והייתה חוסר יציבות שלטונית הצלחנו לקדם את התוכניות אט אט. בהזדמנות הזו אני מבקש להודות מקרב לב לראש העיר עכו, שמעון לנקרי, יו"ר מועצת הגליל, שהיה הרוח החיה של המועצה, עם שותפים טובים להובלת התהליכים, התוכנית לפיתוח הצפון שהצגנו היא השיג משמעותי. כעת יש לפעול לקידומה."
גולן ואך, המשמש גם כמפקד יחידת החילוץ וההצלה הארצית, פועל בימים אלה בארגון שייסד אביו, 'קליטת קהילות ישראל' ועוסק בהעלאת יהודים מקצוות תבל. "אני פועל להעלאת יהודים למדינת ישראל, עד כה העלה הארגון בראשות אבי אלף שבע מאות משפחות מרחבי העולם, בתפקידי כמנכ"ל ארגון 'לב בגליל', הצלחתי להעלות לארץ חמישה עשר רופאים מומחים מצרפת ועוד עשר משפחות של הייטקיסטים ולהוביל לכך שייקבעו את ביתם בצפון. ההחלטה להתחיל במסלול החדש בהעלאת יהודי התפוצות למדינת ישראל גמלה בי בעת פעולות חילוץ עשרות גופות שלל יהודים במיאמי, עשיתי חשבון נפש עם עצמי והחלטתי שאפעל להעלות יהודים חיים למדינת ישראל ולא גופות. אני פועל במדינות אמריקה הלטינית בהן פעלתי גם כמחלץ, מקסיקו, ברזיל וארגנטינה." אופיר שיק יו"ר ארגון 'לב בגליל' בהתנדבות פועל בימים אלה להמשך פעילותה של מועצת הגליל ולחיזוק שיתוף הפעולה עם שדולת הגליל החדשה בכנסת. "יש לנו אתגרים רבים משותפים אך המטרה אחת היא, להציב את הגליל במרכז סדר היום של מקבלי ההחלטות ולדאוג לפיתוחו, לשגשוגו ולהפיכתו לחבל ארץ מוביל בכל התחומים."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here