השכרת מתנפחים
קרדיט PIXABAY

השכרת מתנפחים ליום הולדת זו אחת הפעילויות הכיפיות שיש במינימום מאמץ, והיא מתאימה לילדים בגילאים שונים. המתנפחים מעסיקים את הילדים, מאפשרים להם לשרוף אנרגיה ומבטיחים כיף לא רגיל.

יחד עם זאת ישנו היצע נרחב של מתנפחים שם בחוץ וכדי להגיע לבחירה הנכונה ביותר, אספנו לכם כמה טיפים חשובים.

התאמה לגודל החלל

המרחב שעומד לרשותכם יגדיר מהן האפשרויות שלכם. מתנפחים ליום הולדת זמינים בגדלים שונים והגבלות החלל ישפיעו על בחירת הצורה והגודל של המתנפח. אם יש לכם חצר גדולה, אין בעיה, תוכלו להזמין איזה סוג של מתנפח שעולה על דעתכם, רק שימו לב לפרופורציות ולמידות.

רוב המתנפחים זמינים בעיצובים מרובעים וביחידות אורך ורוחב שונות ומגוונות, כך שתוכלו להתאים בקלות בין המתנפח לבין גודל החלל, אתם יכולים גם להיעזר בצוות החברה לשם כך, לספק לה את המידות והיא תעזור לכם לבחור. קחו בחשבון שתצטרכו גם מקום למפוח שמתחבר למתנפח ושומר עליו מנופח, ושעליכם לבחור בשטח ישר ולא משופע כדי למנוע חששות בטיחותיים.

גישה לחשמל

זה יהיה מאוד מצער לגלות שיום ההולדת הגיע, המתנפח כבר נמצא בחצר אך לא חשבתם כיצד תחברו אותו לחשמל. הבינו מהם הצרכים החשמליים שלכם מבעוד מועד, כדי שלא יהיו לכם תקלות מיותרות ביום המסיבה. יכול להיות שתצטרכו להתארגן עם גנרטור או עם כבל מאריך ואלו דברים שעליכם לדעת מראש כדי להיערך בהתאם.

קצת תובנות: אם אתם מזמינים מתנפח לבית שלכם, תוכלו לחבר כבל מאריך שיצא מהבית למפוח. במקרה שאתם חוגגים בשטח חיצוני ציבורי, יכול להיות שתצטרכו גם לשכור גנרטור.

התאמה לגיל הילדים

הגילאים של הילדים שעתידים להגיע לחגוג יכולים לעזור לכם להכריע בין הסוגים השונים של מתנפחים. יש הבדל בין השכרת מתנפחים ליום הולדת של ילדים בגילאי 3-4 לבין מתנפחים ליום הולדת של ילדים בגילאי 9-10. כמו כן, גם כאשר מדובר בבני נוער, עליכם לוודא שהמתנפחים יהיו תואמים לגיל.

עבור קבוצה של ילדים קטנים אפשר לבחור במתנפח קטן, שהדפנות שלו כוללות גם רשתות שניתן יהיה לראות את הילדים מבעדן. ילדים גדולים יותר יוכלו ליהנות ממתנפחים יותר דינמיים ואתגריים. קחו בחשבון שבחברות מסוימות ניתן גם לשכור את שירותיהם של מפעילים שיפקחו על הפעילות וישגיחו שכל הילדים מתנהלים לפי נהלי הבטיחות בעת השימוש במתנפחים.

עם מים או בלי

אם אתם חוגגים בימות הקיץ החמים, דעו לכם, שאין דבר מרענן יותר מאשר השכרת מתנפחים המשלבים מים. אזור התזה או חיבור של ממטרות יכולים לשדרג את חוויית המסיבה ולשפר את ההנאה במידה רבה. ובכל זאת, על אף שמתנפחי מים מציעים חוויה מעולה, חשוב לזכור שהם כוללים כמה סכנות וסיכונים שנובעים מהרטיבות הכללית.

מים יהיו מצוינים ביום חם, אבל חשוב שלא לשכוח את סכנת ההחלקה. הרטיבות של המתקן ושל הילדים יכולה להוביל לכך שהם יחליקו בעת הטיפוס בסולם ויגררו למטה איתם את כל הילדים. לכן כדאי שיהיה משגיח שישים לב שכולם נזהרים ושנלקח פסק זמן קטן בין טיפוס לטיפוס, כך שלא כולם מסתערים.

בנוסף, אם אתם רוצים לשלב מים כדאי לבחור במתנפחים ייעודיים למים, ולא במתנפחים רגילים שאתם מרטיבים עם הממטרה הביתית. מתנפחים ייעודיים יהיו מעוצבים למטרה זו לעומת אחרים שלא, ולכן הם יהיו יותר בטיחותיים.

התאמה לתקציב

קחו בחשבון את כל מה שנחוץ לכם כדי לקיים אירוע מוצלח וכמה שיותר בטיחותי לכל המשתתפים. כמובן, שהתקציב מהווה חלק בלתי נפרד מההחלטה, והגדלים השונים של המתנפחים מאפשרים לכם ליהנות מטווח רחב של אפשרויות לבחירה, כך שתוכלו להתאים בין המתנפח לבין סדר גודלו של התקציב. כמו כן בדקו אם המחיר כולל את ההתקנה.

אל תשכחו שהתקציב שלכם כולל הרבה יותר מהשכרת מתנפח. עליכם לדאוג לכיבוד, מקומות ישיבה, אולי להפעלה, לכלים, מפיות ומפות ושלל אטרקציות מיוחדות שיהפכו את יום ההולדת לחגיגה כיפית ומהנה.

ולבסוף – המוניטין של החברה

מומלץ ורצוי לשכור מתנפחים מחברה מוכרת, אמינה ובעלת מוניטין, שיש לה מתנפחים איכותיים, מחירים טובים, ביטוחים, מוצרים שעומדים בכל התקנים הנדרשים והסמכה להפעיל את כל המתקנים הללו כנדרש. כך יהיה לכם כמה שיותר שקט נפשי במהלך המסיבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here