קרדיט תמונה: דודו כהן

במסגרת סיור בצפון לקראת הבחירות נפגשו השניים עם ראש העיר אלי ברדה וסגנו אלי בקסיס ודנו בהערכות העיר לקראת הבחירות הצפויות

השרה אורלי לוי אבקסיס וחבר הכנסת אופיר כץ הגיעו לביקור במגדל העמק לקראת הבחירות הקרובות נפגשו השניים עם ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה וסגנו אלי בקסיס, ודנו בהערכות העיר לקראת הבחירות הצפויות.
השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס: "אני שמחה לבקר במגדל העמק, ולהיפגש עם ראש העיר, חברי היקר, אלי ברדה, ולטייל בנופי הצפון, נופי ילדותי בתקופה הזו של השנה שהאיזור הזה יפה וירוק. אני גאה להוביל יחד עם חבר הכנסת אופיר כץ את מחוז גליל והעמקים של מפגת הליכוד. אני מאמינה בכוחה של הפריפריה, ובייצוג תושביה, עלינו להתגייס למען המשימה הלאומית בבחירות הקרובות ולמנוע סבב בחירות חמישי ולהביא לכך שהמערכה תוכרע. אני בטוחה בכוחה האיתן של מפלגת הליכוד בעיר, ושהמפלגה תמשיך לקדם את האינטרסים של תושבי העיר"
חבר הכנסת אופיר כץ: "אני תמיד שמח לבקר במגדל העמק, השבוע ביקרתי יחד עם חברתי השרה אורלי לוי את ראש העיר הוותיק והמוערך אלי ברדה. כאיש הפריפריה פעלתי רבות למען חיי היום יום של אזרחי הצפון, ביניהם תושבי מגדל העמק, ואמשיך כך בכנסת הבאה. כולנו חייבים להירתם להשגת המטרה – ניצחון הליכוד והקמת ממשלת ימין על מלא! קורא לכל התושבים לצאת ולהצביע מחל ביום הבחירות".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here