השר לביטחון פנים, עמר בר – לב, ביקר אתמול בתחנת ירדן, הנחשבת לאחת התחנות המורכבות מבחינת הרכב האוכלוסייה וגודל השטח עליו חולשת התחנה. תחנה זו מתמודדת באופן קבוע עם אתגרים רבים, וחווה לא מעט הצלחות במהלך הפעילות השוטפת. את ביקורו של השר ליוו מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא, מפקד מרחב כנרת נצ"מ אבי דניאלי ומפקד התחנה סנ"צ אייל הררי, אשר הציג בפני השר לאורך הביקור, את הישגי התחנה בשנה החולפת, את שיתוף הפעולה הפורה עם הרשויות המקומיות אשר בתחום התחנה, יחידות התחנה, ואמצעים ייחודיים הקיימים בתחנה.

במהלך ביקורו שיבח השר את מפקד התחנה סנ"צ הררי, וציין כי "השוטרים בתחנה עושים עבודת קודש, באומץ ובנחישות למול תופעות שונות של פשיעה ביניהן איומים, ירי, סחיטות, פשיעה חקלאית ואפילו ניסיונות נקם של עבריינים אל מול פעולות אכיפה". בנוסף ציין השר בר לב כי בימים אלה עובדים במשרדו על חבילת חקיקה הכוללת מאבק בפרוטקשן, החמרת ענישה למחזיקי אמצעי לחימה בלתי חוקיים, פגיעה בעבריינים דרך הכיס ובקיצור הרתעה.

תחנת ירדן מתמודדת באופן יומיומי עם אתגרים לא פשוטים הכוללים טיפול בפשיעה חקלאית, פרוטקשן, תופעות ירי במגזר הערבי, איומים ועוד. מדובר בתחנה אשר בראשה עומד מפקד נחוש המצעיד את פקודיו, לתוצאות מרשימות הניכרות בשטח, תוך שמירה על יחסים מצוינים עם הקהילה  ושמירה על שגרת אירועים נדרשת, עם המגבלות הקיימות בשל הקורונה. מפקד מחוז צפון ניצב לביא, הכריז לא פעם על מלחמת חורמה בפשיעה באזור הצפון בכלל, ובמגזר הערבי בפרט, ותחנת ירדן מיישמת עקרונות אלו לשמירה על שגרת חיים תקינה לתושבי המגזר ותושבי הישובים הנמצאים בגזרת התחנה.

במסגרת הפעילות הקהילתית, מסייע צוות התחנה בקידום שגרת החיים ובעידוד קיום אירועים תחת כיפת השמיים תוך שמירה על ביטחון המבלים. מפקד התחנה סנ"צ הררי דוגל בשיטת דלת פתוחה לכל פונה, ובכך תורם לתחושת השיתוף והשייכות של התחנה והקהילה יחד.

 

צילום דוברות המשטרה, ודוברות שר לבט"פ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here