בוחרים את השם של
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

במגדל העמק מקימים בימים אלה מצפה חדש הצופה על עמק יזרעאל. ראש העיר אלי ברדה הזמין את התושבים בעמוד הפייסבוק להמליץ על שם לפינת החמד החדשה.

בוחרים את השם של "המצפה" החדש
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
בוחרים את השם של "המצפה" החדש
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

מתי בפעם האחרונה ניתנה לכם ההזדמנות להעניק שם שאתם המצאתם לפרויקט עירוני? סביר להניח שהתשובה לכך היא שלילית כיוון שמועלם לא ניתנה בידכם ההזדמנות לעשות זאת. לא כך הדבר עבור תושבי מגדל העמק שקיבלו לאחרונה הזדמנות להמציא שם לפרויקט עירוני חדש שמוקם בימים אלה במרכז העיר.

מדובר על פינת חמד חדשה שהולכת ומוקמת בימים אלה ממש סמוך לכיכר "רוטרי" ובמסגרתה מוקם מצפה חדש הצופה על רכס הרי נצרת ועמק יזרעאל הנפרש לרגליו. לאחר סיור של ראש העיר אלי ברדה במקום יחד עם נציגי אגף ההנדסה של הרשות המנהלים את הפרויקט, שבה את ליבו של ברדה, שהחליט כי את השם למקום יעניקו התושבים וקרא להם באמצעות עמוד הפייסבוק שלו לעלות הצעות ואלה כבר העלו כמה כאלה.

יש לציין כי הקמת המצפה הינה חלק מפרויקט שדרוג "הפארק הארכיאולוגי" הממוקם במרכז העיר בעלות של כ-850 אלף שקלים וכולל חידוש שבילים, טיפול נופי, פיתוח מקומות חנייה ופריצת שביל חדש מכיוון מתחם הקניות "פרץ סנטר". חשוב לציין כי שדרוג הפארק הינו פרויקט אחד מתוך 85 פרויקטים בגדלים שונים המבוצעים בימים אלה ממש בכל רחבי העיר. בנוסף, השקיעה ומשקיעה הרשות מיליוני שקלים בפארקים וגנים ציבורים ברחבי העיר ובראשם "פארק רבין" בו הושקעו כעשרה מיליון שקלים, "פארק הראשונים" כעשרה מיליון שקלים, פארק 'הזית' יושקעו כמיליון שקלים, "נופר" 900 אלף ש"ח, פארק ארכיאולוגי כ-850 אלף ש"ח, גינה קהילתית ברחוב תשי"ג 650 אלף ש"ח, פארק "הטנק" 400 אלף ש"ח, הרב בוסקילה 400 אלף ש"ח, 'גן ישראל' 600 אלף ש"ח, פארק 'תבור' 350 אלף, 'הגפן' 350 אלף ₪, פארק 'ימין' 300 אלף ועוד כעשרה גנים קטנים בהם הושקעו לפחות כ-200 אלף שקלים בכל אחד מהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here