חברות בנייה בצפון – מדוע ביטוח לקבלן הוא הכרחי?
מקור sbc-group.co.il

אפשר לראות כי הצפון פורח ועוד ועוד פרויקטים לבנייה יש שם. יש הרבה חברות בנייה בצפון וזה רק הופך את הבחירה שלנו ליותר קשה כאשר אנו מעוניינים לבנות את ביתנו באזור זה. כאשר אתם פונים אל חברת בנייה בשביל שתבנה לכם את הבית יש הרבה מאוד דברים שאתם צריכים לשים עליהם דגש. לצערנו אנשים רבים מזלזלים בכך ואז נכווים מכיוון שלא חשבו על כל הדברים. אחד הדברים החשובים ביותר שעליהם צריך לתת את הדעת הוא הנושא של ביטוח לקבלן. במקרה של פציעה או פגיעה בגוף הקבלן יכול לבוא אליכם בטענות ולכן אתם חייבים ביטוח אשר יגן עליכם ויבטיח כי אתם לא תשלמו מכיסכם במקרה של תאונה באתר העבודה. ביטוח הוא הכרח ולא כדאי לוותר עליו.

חברות בנייה בצפון – על תעסיקו קבלן מבלי לחתום אתו על חוזה

אם אתם פונים אל חברות בנייה בשביל בניית בית ביטוח הוא לא הדבר היחיד שאתם צריכים לחשוב עליו. יש נושא נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון והוא העובדה כי אתם חייבים לקחת קבלן ולחתום אתו על חוזה. עליכם להבין כי פרויקט של בנייה הוא יקר מאוד ואי אפשר לסמוך על הקבלן ועל המילה שלו בלבד. בשביל להבטיח כי נקבל את המגיע לנו ללא בעיות אנו חייבים חוזה אשר ישמור על הזכויות שלנו ויבטיח כי אף אחד לא מרמה אותנו. ללא חוזה אנו נהיה ללא הגנה וחשופים לתביעות או מחלוקות ולכן החוזה הוא מאסט ואסור לוותר עליו לעולם.

האם על החוזה צריך לעבור עורך דין?

עליכם לדעת כי החוזה הוא מסמך משפטי מחייב אשר במקרה של מחלוקות יכריע בויכוח שלכם עם הקבלן. לכן החוזה הוא סופר חשוב ואתם חייבים ללכת לעורך דין אשר יעבור עליו. חוזה אשר לא עבר עליו עורך דין הוא חוזה גרוע וספק אם הוא יספק לכם הגנה מספקת. אתם צריכים לפנות אל עורך דין אשר מתמחה בנדל"ן וזאת בכדי להבטיח כי הייעוץ שלו יהיה שווה וכי הוא יידע על מה הוא מדבר. עליכם להבין כי בתחום המשפט יש התמחויות ויש הבדל גדול בין עורך דין המתמחה בפלילים ובין עורך דין המתמחה בנדל"ן ורק עורך דין המתמחה בנדל"ן יגן עליכם מפני חוזה שעשיתם עם חברות בנייה בצפון.

מה קורה עם הקבלן מפסיק את העבודה באמצע?

אחד הדברים המפחידים ביותר שיכולים לקרות הוא שבאמצע העבודה הקבלן מחליט להפסיק את העבודה מאלף ואחת סיבות. בכדי להימנע מהפסד כספי עצום אתם צריכים לשלם לקבלן רק באבני דרך ולא לתת לו את כל הסכום ישר על ההתחלה. כך גם אם הוא יפסיק את העבודה באמצע אתם תוכלו לשכור את השירותים של קבלן אחר מבלי שהדבר יגרום לכם לנזק חמור. זכרו כי קבלן יכול לפשוט רגל בכל זמן ולכן לא כדאי לשלם לו מראש על כל העבודה שהוא עושה. אל תסתכנו במצב כזה מכיוון שאם הקבלן פושט רגל זה כמעט בלתי אפשרי לראות שקל מהכספים ששילמתם לו ולא משנה כמה שילמתם לו ועל מה שילמתם לו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here