כללית מחוז צפון

במרפאת כללית רקתי בטבריה החלה לפעול מרפאת מעקב טראומה למטופלים אשר טופלו במרפאה וזקוקים להמשך טיפול ולמעקב רפואי אחר החלמתם.

"הטיפול בחבלות שונות כגון: שברים, חתכים, קרע בשרירים ובגידים לא מסתיים בטיפול ראשוני אלא דורש מעקב מסודר. במסגרת מרפאת מעקב טראומה אנו עוקבים אחר החלמת המטופל והמטופלים של כללית נהנים מצוות רפואי איכותי ורצף הטיפול נשמר.
הרחבת שירות הטראומה ניתן על ידי צוות מוביל ומיומן ומשפר את הנגישות והזמינות עבור ציבור מטופלינו" מסביר ד"ר איציק מלכה, סגן המנהל הרפואי במחוז צפון של כללית.
בקרוב השירות יורחב למרכזים בהם קיים שירות טראומה כגון מגדלי נצרת ועפולה.

"אנו לא מפסיקים לפתח את מרפאת כללית רקתי בטבריה ואני שמח שאנו מתקדמים במרץ עם הקמת מרכז לרפואת משפחה וילדים, אשר עתיד להיפתח בסוף שנת 2023. המרכז יתפרס על שטח בן 1500 מ"ר, וימוקם מול האצטדיון העירוני. המתחם החדש מיועד כולו עבור מטופלי כללית והוא יכלול חניה נגישה ונוחה, חדרי טיפול מרווחים, פינות המתנה נוחות וציוד רפואי חדיש ומתקדם. לאחר פתיחת המרכז הרפואי החדש ואכלוסו נעבור לשיפוץ ותכנון של מרפאת רקתי הוותיקה והפיכתה למרכז לרפואה יועצת של כללית בעיר טבריה- הכל לטובת המטופלים שלנו. אני גאה בטיפול האיכותי והמקצועי שאנו מעניקים למטופלינו" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית.

שעות פעילות מעקב הטראומה בימי ב' 12:00-15:00.
שעות פעילות מרפאת הטראומה בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:30, בימי ו' בשעות 8:00-12:30 במיון הקהילתי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here