ד"ר דניאל ספדי. קרדיט תמונה: דוברות כללית מחוז צפון

כללית מחוז צפון ממשיכה להתחדש ולהתרחב לטובת המטופלים ולאחרונה ד"ר דניאל ספדי, מומחה בנוירולוגיה, הצטרף לצוותים האהובים במרפאות עמק הירדן, רקתי, חיספין, בני יהודה וקריית שמונה.

המרפאה החדשה מרחיבה את מגוון האפשרויות הטיפוליות העומדות לרשות מטופלינו למצבים נוירוכירורגיים מורכבים (מצבים נוירולוגים מורכבים) ובמרפאה יאובחנו ויטופלו מקרים כגון (כאב ראש ופנים, הפרעות קוגניטיביות, מחלת פרקינסון, מחלת אפילפסיה, גידולי מוח או בעיות בכלי הדם המוחיים, בעיות בעמוד השדרה, כגון לחץ עצבי של דיסק בין חולייתי, גידולים או שברים ועוד.

ד"ר ספדי, בן 36, מתגורר במג'דל שמס, עבד כמומחה במחלקה הנוירולוגית בבית חולים ברזילי וניהל את יחידת כאבי ראש ופנים. לאחרונה, הצטרף לכללית מחוז צפון והחל לעבוד במרפאות ברחבי כללית מחוז צפון.
"בחרתי ללמוד רפואה בגלל הרצון לנסות לעזור לאנשים ברגעים הקשים ביותר שלהם ומניסיוני, הרבה פעמים יותר חשוב מהתרופה, היא היד שנותנת אותה. אני תמיד נהנה לראות מטופלים יוצאים עם חיוך מהמרפאה" שיתף ד"ר ספדי.

"אני מברך את ד"ר ספדי על הצטרפותו למשפחת מחוז צפון בכללית. ד"ר ספדי יתרום רבות לבריאות הצפון. הכללית מקפידה על מתן שירות רפואי ברמה הגבוהה ביותר ועל צירוף הרופאים טובים ביותר לשורותיה" סיכם ד"ר איציק מלכה, סגן המנהל הרפואי של מחוז צפון בכללית.

*המרפאה מיועדת למבוגרים בלבד ונדרשת הפניית רופא

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here