חופשה באילת בחורף
קרדיט PIAXBAY

אילת אמנם מזוהה כעיר השמש, הקיץ ומה שביניהם, אולם יש הרבה סיבות טובות לנפוש באילת בחורף: פחות עמוס, מחירים מעולים ומזג אוויר מומלץ, שיהווה הפוגה נעימה לתושבי שאר האזורים הקרים יותר במדינה, לרבות הצפון, האזורים ההרריים או אפילו המרכז.

מזג אוויר חורפי באילת?

הסיבה הראשונה שתגרום לכם להגיע לאילת בחורף היא מזג האוויר. בשונה מאזורי תיירות אחרים בעולם, שבהם עונת התיירות היבשה כוללת חורף של ממש עם כל המשתמע מכך, ברוב חודשי השנה באילת אין ממש "חורף", לפחות לא כמו שאנחנו מכירים אותו מהצפון או אפילו מהמרכז. המקסימום שמטיילים מעידים עליו היא רוח קרה, בעיקר בערבים, מה שיצריך מכם להתכונן מראש עם סריג נעים, בעיקר באזור דצמבר עד פברואר, פלוס מינוס. במהלך היום, מזג האוויר חמים עד נעים, ויחסית שטוף שמש. באשר לגשם, באילת בד"כ אין גשמים וכשהם באים – הם באים בטפטופים או גשם חלש. חשוב לציין, כי באילת כמה פעמים בודדות בשנה כן חווים גשמים חזקים שיכולים להשפיע על הביקור בעיר, ולכן מומלץ להתעדכן בשבוע הספציפי שבו מתוכנן הנופש. בקיצור – רוב הזמן חמים, וקריר רק בערבים ובלילה.

דילים בבתי המלון באילת שחבל לפספס

למרות שנציג כאן עוד הרבה סיבות טובות להגיע לאילת בחורף, מחירי המלונות באילת מהווים את אחת הסיבות המרכזיות, אם לא המרכזית שבהן. העומס היורד באילת לאחר הקיץ יכול להיות מנוצל לטובתכם עם הנחות משמעותיות, גם בבתי מלון היותר יוקרתיים באילת, שיקסמו לכולם ויאפשרו לכם לצאת לחופשה משפחתית או זוגית במחיר מצחיק. יש לציין, שחלק מן המלונות מפעילים בחורף כמעט את כל השירותים שהם מפעילים בקיץ, כמו בריכה מחוממת וכד’, כך שגם בחורף ניתן ליהנות מחוויית נופש מושלמת באילת.

אילת בלי תורים!

הסיבה הכיפית ביותר היא העומס, או יותר נכון חוסר-העומס באטרקציות ובמלונות. אז נכון שיש בודדים שנהנים מלהיות עם הרבה אנשים באותו המקום, אבל אף אחד לא יתנגד לכניסה למקומות ללא תורים, וללא המתנה ארוכה. אגב, יש באילת הרבה אטרקציות שניתן להגיע אליהן גם ביום גשום (לפחות בכמה ימים הגשומים הבודדים המגיעים בשנה אל העיר), כמו קניון אייס מול או המצפה התת-ימי. גם לחלק מהאטרקציות הימיות תוכלו להיכנס בימות החורף, רק הקפידו כמובן להתעדכן ספציפית בימים המיועדים. בכל מקרה, מדובר על הזדמנות נהדרת לחוות את אילת באופן שונה לחלוטין מזה שהייתם רגילים אליו עד עכשיו.

טיולים שבקיץ הייתם צריכים לצאת אליהם ב5 בבוקר

עבור משפחות עם ילדים קטנים יחסית, זה לא תמיד פשוט לצאת לטיולים או מסלולים מוקדם מאוד בבוקר, מה שלרוב מהווה תנאי מחייב לכל טיול בשטח. אולם, בימות החורף הנעימים באילת, ניתן בהחלט לצאת למסלולי הליכה או טיול בשעות יותר סבירות של היום, מבליל לחשוש ל"צלייה". כמו כן, חלק מהאזורים יציעו לכם אטרקציות מקוריות  כמו טיולי פריחה (כן, יש כאלה גם באילת), או מסלול שטח מקצועי יותר.

וכמה מילים לסיכום

נופש באילת בחורף הוא במידה רבה הנופש המושלם, עם כל הטוב שיש לאילת להציע (כמעט), רק במחירים ועומסים פחותים יותר. בכל מקרה, זכרו שככל שמתקרבים לפברואר או מרץ, כך הטמפרטורות מתחילות להתחמם מחדש בעיר, אז קחו זאת בחשבון ובחרו לעצמכם את החופשה החורפית המושלמת!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here