קרדיט : https://pixabay.com/

היעדים השווים ביותר עבור חופשת סופשבוע באירופה במהלך הלימודים

שנת הלימודים הסטודנטיאלית קשה ומתישה, ולעיתים אין ממש כוחות להמתין עד לפגרת הסמסטר על מנת לצאת לחופשה קצרה. ההמלצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם היא לנצל את המחירים הזולים שהביאה עימה תקופת הקורונה ולהזמין חופשת סופשבוע באירופה אחת לכמה שבועות. בשורות הקרובות נסקור עבורכם מספר יעדים שווים, זולים ומומלצים, שיאפשרו לכם להטעין את המצברים ולשרוד את שנת הלימודים בצורה הרבה יותר קלה.

 

מרכז, מזרח ומערב אירופה מחכים לכם

זה בכלל לא חשוב אם אתם לומדים רפואה, הנדסה או קורס תקשורת ספורט: אנחנו בטוחים שכל אחד מכם היה שמח לחופשה קצרה באירופה להטענת המצברים. אז לאן הכי כדאי לכם לטוס? לצבעוניות המהפנטת של ברצלונה? ליופי הייחודי של ליסבון? אולי לחופש האולטימטיבי של אמסטרדם? ומה לגבי הרומנטיקה הדביקה של פריז? אכן בחירה קשה. אז בואו נעשה לכם קצת סדר עם רשימה שמחולקת לפי זמני הטיסה הממוצעים של כל יעד:

 

  • עד 3 שעות טיסה – בחלקה המזרחי של אירופה נמצאים כמה מהיעדים המבוקשים ביותר מבחינת התייר הישראלי. היתרונות: טיסות קצרות ומחירים זולים. החסרונות: עוד לא מצאנו! ברשימת היעדים של עד 3 שעות טיסה, נמצאת פראג המהממת ביופייה, בודפשט הנעימה והשלווה, קראקוב האידיאלית לשופינג, קייב המושלגת ועוד. אנחנו מצאנו טיסות בפחות מ-60 יורו, כשגם מחירי הלינה, המסעדות והאטרקציות זולים במיוחד. כמובן שאפשר גם ליהנות משכנותינו היפות קפריסין ויוון, שמציעות חופשות אותנטיות/בטן-גב באתונה, סלוניקי, לרנקה ועוד, והכל במרחק של שעה-שעתיים טיסה.

 

  • בין 3 ל-5 שעות טיסה – במרבית יעדי מרכז ומערב אירופה האהובים על התייר הישראלי, הקור של דצמבר-ינואר מתחיל לעבור, המחירים עדיין זולים ויש תמיד מה לעשות, בטח בסופ"ש קצרצר. אנחנו תמיד אוהבים את ברלין ואמסטרדם המשוחררות והליברליות (טיסות ב-50-90 יורו), את פריז מלאת האהבה (100-130 יורו), ברצלונה הגדושה בשמחת החיים (90-130 יורו), מינכן האטרקטיבית (100-140 יורו), וינה האלגנטית (כ-80-100 יורו טיסה) ומילאנו האופנתית (70-110 יורו).

 

  • 5 שעות טיסה ויותר – אם לא מפריע לכם לעשות בינג' מתמשך בזמן הטיסה ליעד, עומדות לבחירתכם מספר אפשרויות נהדרות לסופ"ש מלא עונג, במעט יותר מ-5 שעות טיסה. אנחנו מדברים, למשל, על ליסבון היפהפייה, שנבחרה ל"יעד העולה" של הישראלים בשנת 2021, מדריד, שתעניק לכם סוף שבוע מלא חוויות, פורטו הפורטוגלית, שנחשבת ליעד ייחודי מעט משאר הנוף האירופי, וכמובן לונדון התוססת שתמיד יש מה לעשות בה. מחירי הטיסות ליעדים אלו מעט יקרים יותר ועשויים להגיע ל-200 יורו, אך עדיין מדובר במחירים מצחיקים לעומת שנים קודמות.

חופשת סופשבוע באירופה – כללי זהירות

רגע לפני שאתם בוחרים יעד עבור חופשת סופשבוע באירופה ומכרטסים, חשוב היום יותר מאי פעם שתכינו שיעורי בית לפני שתבחרו. חוקי הקורונה, כמו גם מצב המדינות מבחינת תחלואה, שונה מיעד ליעד. הצורך בבדיקות לצד ביטוחים משמעותי במיוחד ופספוס קטן מצידכם עלול להרוס לכם את כל החופשה. בנוסף, אמנם שיא החורף כבר מאחורי מרבית מדינות היבשת, אך עדיין ניתן "ליפול" על סופי שבוע קרים וגשומים במיוחד. אז חשוב להיות ערניים גם לנושא זה ולבדוק את התחזית ואת פעילותן של אטרקציות שונות בתקופה זו של השנה.

 

שתהיה לכם חופשה מהנה!

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here