חסן בסול , למידה בלי הפסקה
צילום: אלבום פרטי

לפני 13 שנים , בהיותו בן 21 , החל חסן בסול את הרומן הבלתי נגמר עם המכללה הטכנולוגית נוף הגליל .חסן למד קורסים מגוונים במכללה וכן לימודי הנדסת מכטרוניקה, בתפקידו הבכיר כיום במפעל פיניציה שב חסן למכללה ללימודי הנדסת חשמל.

לפני 13 שנים נכנס חסן בסול לראשונה בשערי המכללה הטכנולוגית נוף הגליל ומאז לא נפרד ממנה. חסן למד קורסים מקצועיים בתחומי הדעת להם נדרש כמו: הידראוליקה, ריתוך ועוד , בהמשך סיים בהצטיינות את לימודי הנדסת מכטרוניקה במכללה והתקבל לעבוד בחברת הענק, 'אינטל'. חסן בחר להישאר בעבודתו במפעל פיניציה בו זכה לאופק וקידום מקצועי וכמעט לאותם תנאי שכר. "הייתי בתפקיד מתקדם ומשמעותי וקיבלתי החלטה לוותר על אינטל בקריית גת ולהישאר בנוף הגליל ההיגיון אמר לי , תשאיר את הכישורים והיכולות המקצועיות שלך באזוה"ת  בציפורית וכך עשיתי" ,אומר חסן בסול. חסן סיים בימים אלה את לימודי השנה הראשונה בהנדסת חשמל במכללה. " אני עובד בפיניציה תעשיית זכוכית שטוחה, על אף שפעולת הייצור הופסקה אני משמש כמנהל פרויקטפירוק התנור הישן והכשרת הנכס להמשך פעילות " אומר חסן.

חסן מתפעל מאוד מקצב התפתחות המכללה בכל הפרמטרים. "כל פעם שאני נכנס למכללה אני מתפעל מאוד מהשינויים  המכללה , תודות למנכ"לית המיוחדת תרצה ריבק,  מחדשת פניה באופן שאין להכירו וזה מרחיב את הלב ואת הדעת"

חסן בסול החליט , על אף מעמדו הבכיר , לחזור לספסלי המכללה וללמוד לתואר הנדסאי חשמל  ,"התפקיד שלי רחב מאוד וכולל בתוכו ידע נרחב המצריך התמחות בתחומים מגוונים .המערכות שאני ממונה עליהן מצריכות את התואר והנה אני כבר מתחיל את שנת הלימודים השנייה בקרוב" אומר באופטימיות חסן.

חסן בסול , למידה בלי הפסקה
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here