טיפים להצלחה באתרי הכרויות
מקור pixabay

חברים, בני משפחה ואפילו מכרים מעבודה מספרים בגאווה כיצד הם הכירו בני זוג מקסימים באמצעות אתר הכרויות. רוצים גם אתם לנסות ולהכיר את האחד/ת שלכם? קדימו, לכו על זה! תהיו בטוחים כי אין לכם מה להפסיד, אלא ההיפך הוא הנכון – בעזרת אתרי היכרויות תוכלו להרחיב אופקים, לפתוח הזדמנויות לקשרים זוגיים ואפילו למצוא את החצי השני שיהיה לצידכם במשך כל החיים.

אם תמיד התעניינתם בהיכרות דרך הרשת, אך אף פעם לא הייתם בטוחים מהי הדרך הנכונה לעשות זאת – אנו שמחים לבשר כי המידע בהמשך הוא בדיוק עבורכם. באמצעות הטיפים הבאים תדעו כיצד להתנהל נכון באתרי היכרויות, מה לעשות ולא לעשות והכי חשוב כיצד להצליח ולמצוא את בן/ת הזוג המושלמים עבורכם.

הקדמה כללית על אתרי הכרויות

קודם כל יש לדעת כי כדי לעשות שימוש באתרי הכרויות, בין אם מדובר על אתר הכרויות חינם או כזה הדורש תשלום סמלי, עליכם לפתוח פרופיל משתמש שיהיה רק שלכם ובאמצעותו תוכלו להתחבר לאתר. הפרופיל יציג למשתמשים האחרים את המידע עליכם ואתם תצפו בפרופילים של המשתמשים, כאשר פרופיל שנראה מעניין יוצר אתכם קשר (או שאתם יוצרים איתו) באמצעות הודעה אישית הנשלחת דרך האתר.

העלו תמונה אותנטית

אתרי הכרויות מאפשרים למשתמשים להעלות תמונה, כי הרי מראה חיצוני הוא אחד הדברים המושכים ביותר. כדי להראות רצינות מצידכם מבחינת מציאת בן/ת זוג איכותי, מומלץ להעלות תמונה כמה שיותר אותנטית שלכם. תמונה שצולמה בחתונה של אח/ות זה אחלה, אבל לא ממחיש באמת את המראה האמיתי שלכם ביומיום.

הכי קל "להסתתר" מאחורי איפור כבד ושיער שזכה לטיפול מסור במספרה כמה שעות, או חליפה יקרה ומרשימה שמעצבת לחלוטין את מבנה הגוף. זכרו כי עליכם להיות כמה שיותר פתוחים ואמיתיים עבור בני זוג אידיאליים, כך שבמקרה בו תקבעו פגישה עם בני זוג – הם לא יתאכזבו שיראו לפניהם מראה אחר לחלוטין ממה שהוצג להם באתר. 

רשמו מידע מעניין

מעוניינים למצוא בן/ת זוג שיהיה לכם כיף לבלות איתו? היו מעניינים בעצמכם! למה הכוונה? כל פרופיל משתמש מאפשר לרשום כמה מילים על עצמכם, בצורה חופשית ולעיתים עם הגבלה של מספר מילים. באזור זה מומלץ לרשום מידע כללי הנוגע אליכם ואל החיים האישיים שלכם, וגם כאן מילת המפתח היא אותנטיות – היו כמה שיותר זורמים וענייניים בתיאור שלכם, מבלי להפליג בתיאורים ובעיקר לתאר דברים מעניינים וכיפיים שאתם עושים / אוהבים כמו טיולים בטבע, שופינג בחו"ל, סקי בכל חורף או טיולי אופניים בשטח.

מקדו את מטרות ההיכרות

זכרו כי אתרי הכרויות נועדו למטרות שונות ומגוונות. יש כאלו שרוצים למצוא בן/ת זוג לבילוי תרבותי משותף ואהוב, כאלו שרוצים לפתוח פרק ב' בחיים ולמצוא בן/ת זוג בסטטוס זהה לזה שלהם, וגם כאלו שמעוניינים למצוא בני זוג לקשר זוגי חד פעמי ובלתי מחייב עבורם.

 כדי שתהיו בטוחים שרק בני זוג רלוונטיים יפנו אליכם, דאגו למקד את מטרת ההיכרות שלכם. כך תוכלו לחסוך זמן והתעסקות בפניות של בני זוג לא אקטואליים, ולהיות חשופים יותר לכאלו שמתאימים בדיוק עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here