השגרה החדשה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל , המטרה הצלחת הסטודנטים ושילובם בתעשייה. צילום: אלבום פרטי

תרצה ריבק: " מטרתנו היא  להביא את הסטודנטים להצלחה ולשילובם בתעשייה"  

לראשונה התקיים טקס פתיחת שנת הלימודים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל בזום , למעלה מחמישים מרצים ורכזי מגמות השתתפו בטקס אותו פתחה מנכ"לית המכללה , תרצה ריבק והציבה יעדים ומטרות על פי החזון אותו התוותה עם כניסתה לתפקיד , השגיות, מצויינות, חדשנות ושילוב הבוגרים בעמדות מפתח במפעלי התעשייה.

לקראת פתיחת שנת הלימודים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל קיימה מנכ"לית המכללה תרצה ריבק כנס ייחודי וראשון מסוגו במכללה, בו השתתפו למעלה מחמישים מרצים ורכזי מגמות ובו סקרה ריבק את התפתחות המכללה , התקדמות הסטודנטים , הישגיהם לפי מגמות והתוכניות לשנת הלימודים הקרובה והמאתגרת בעת מגפת הקורונה.

כבר בפתיחת המפגש סימנה ריבק את המגמות אליהן היא מכוונת את הצוות במכללה," המטרה המרכזית שלנו היא להביא את הסטודנטים להצלחה לימודית ושילובם בתעשייה .כדי שהסטודנטים יצליחו הקמנו במכללה מערכת תמיכה מלאה, המופעלת על ידי הדיקנית , סיגל גופר ממלגות תמיכה ועד שיעורים פרטניים , המטרה שלנו היא ליוי אישי של הסטודנטים המתקשים עד להובלתם להצלחה. "

תרצה אף ציינה כי המכללה הטכנולוגית נוף הגליל הייתה מהמכללות הראשונות בישראל שהחלה באופן מיידי ללמד דרך הזום ושמרה על רצף לימודי מוחלט. בדברי ברכתה העניקה תרצה למרצים עצות והדרכות על הוראה ולמידה בימי קורונה, על יצירתיות , חדשנות, התחדשות וסקרנות .  לאחר הצגת ההתקדמות בממוצע ההישגיות והעלאת אחוזי הדיפלומה, התקיים שיח פתוח , בו המרצים שיתפו בשיח עמיתים פורה ומרתק אודות התמודדותם בימים אלה, שאלות , תהיות ורעיונות שזכו להתעניינות והתייחסות שונות.  בתום חלק זה במפגש שיתפה מנכ"לית המכללה כיח נרכשו עשרות טבלאטים מיוחדים המותאמים ללמידה בזום עבור המרצים למתמטיקה ושרטוט.

השגרה החדשה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל , המטרה הצלחת הסטודנטים ושילובם בתעשייה.
צילום: אלבום פרטי

תרצה ריבק הוסיפה: " אני חשה את הרוח הטובה, רוח הרצינות והשאיפה למצוינות הנושבת מהמרצים ומרכזי המגמות , גם בימים חריגים אלה ,הצלחנו להפוך אותם לשגרה של למידה ברצף בכוונה להגיע למבחני מה"ט ולהמשיך להצטיין בהם."

כיתוב תמונה: השגרה החדשה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל , המטרה הצלחת הסטודנטים ושילובם בתעשייה.

צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here