מסיימי קורס מטפחים - מחזור 01
עיריית עכו

כ-25 אנשי מקצוע בעכו סיימו השבוע בהצלחה את המחזור הראשון של קורס תומכות למידה (סייעות) בחינוך המיוחד והכשרת מטפחים לעבודה עם ילדים ונוער על הרצף האוטיסטי.

הקורס הינו פרי שותפות של מנהל הרווחה, מנהל החינוך, מרכז המשפחה ובי"ס "החורשה".

הסגל המקצועי של בית ספר "החורשה" (בי"ס אזורי בעין המפרץ לילדים ונוער על הרצף האוטיסטי ) העביר ארבעה מפגשים מרתקים שכללו כלים פרקטיים לעבודה עם אוכלוסיית היעד.

עיריית עכו עשתה מעשה חדשני בפתיחת קורס מעין זה כפי שלא נעשה עד כה באף רשות בצפון. בשיחת סיכום ציינו המשתלמים כמה הקורס היה משמעותי מאוד עבורם, גם לאחר שנים של עבודה בתחום.

כל משפחה שבה ילד על הרצף האוטיסטי (עד גיל 21) המוכר בשירותי הרווחה זכאית ל-26 שעות חודשיות של מטפח המגיע לבית המשפחה, מסייע ומקל על ההורים בהתנהלות עם הילד/הנער. עבור הילד /הנער, המטפח/ת הינו מעין חונך היוצר איתו קשר של אמון ותמיכה.

למימוש הזכאות יש לפנות לעובד המשפחה במנהל לשירותים חברתיים בעירייה. "תומכות הלמידה בביה"ס ובגנים עושות עבודה משמעותית והן ראויות לכל הערכה והשקעה מקצועית",] אומרת איה קשת ממנהל החינוך. מנהל הרווחה מעודד את המשפחות לממש את זכויותיהן ופועל להכשיר צוות מקצועי לעניין המועסק ע"י חברות כח אדם בעיר- השותפות אף הן למהלך.

מסיימי קורס מטפחים - מחזור 01
עיריית עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here