יעדים מרהיבים לנופש בישראל
bignews.co.il חדשות - מלונות

לנופש בישראל

לפעמים אנחנו חולמים על נופש באיי סיישל או בבליז כדי לראות את כל נפלאות הטבע שיש ליקום להציע. נכון שיש יעדים אקזוטיים מרהיבים ברחבי הגלובוס, אבל אם הכיס פחות מאפשר לטוס עד סיישל או עד למלדיבים – הנה לפניכם מבחר של אתרים קסומים ויפיפיים בישראל. בחלק מהאתרים דורשים תשלום בכניסה ובחלק לא, ותוכלו לשלב ביקור באתרים הקסומים הללו במסגרת נופש של כמה ימים בכל חלקי הארץ. הנה לפניכם חלק מהמקומות, ויש עוד מקומות רבים שלא נספיק לפרט עליהם כאן.

נופש באתרים קסומים עם מלון מפנק

אחת הדרכים להנות מנופש אקזוטי בישראל, ולהרגיש כמו בחו"ל – היא לשלב ביקור באתרים מרהיבים עם מלון מפנק ויוקרתי. כך תהנו מכל החוויה: אירוח וטיול ברמה הגבוהה ביותר שיש. מלונות בישראל ממוקמים ממש בקירבת חלק מהמקומות הקסומים שנפרט לכם כאן, ותוכלו בקלות להרכיב לעצמכם נופש עם לינה במלון בקירבת האתר. נתאר לפניכם את המקומות בחלוקה לאזורים גיאוגרפיים.

בתי מלון יוקרתיים לצד בתי הארחה פשוטים יחסית ישמחו לארח אתכם בסביבת האתרים הללו, וגם אם לא תמיד מקום הלינה הוא ממש קרוב, במקסימום יהיה מדובר על מרחק נסיעה של עשרים דק' עד חצי שעה לנקודת האירוח והלינה.

אתרים קסומים בדרך באילת

אל האתר הראשון שנחשוף בפניכם כאן תוכלו להגיע במסגרת נסיעה לנופש באילת. האתר מציע מחזה מרהיב של דיונה שנוצרה במשך מיליוני שנים, וגרגירי החול של הדיונה הם בעצם מאובנים של יצורים ימיים. נדרשות כמה דקות בודדות על מנת לטפס על הדיונה, ואחרי הטיפוס מתגלה נוף מרהיב של הדיונה עצמה. הדיונה ממוקמת בבקעת עבדה והביקור מומלץ לאלו הנוסעים לאילת. כאשר תגיעו לאילת תמצאו מבחר של מלונות בעיר. מלונות באילת ממוקמים ברובם על קו החוף של הטיילת והם מציעים גוון רחב של נופשים וחבילות למשפחות, לזוגות ולקבוצות, כמו גם למטיילים יחידים. כדאי מאוד להזמין מקום לינה מראש באילת בשל הביקוש הרב של תיירים לאזור, אך ייתכן ותוכלו גם למצוא מקום לינה באופן ספונטני שהוא פשוט יותר ומזדמן.

בעיר אילת מצפה לכם חווית קניות מיוחדת במינה, משום שבעיר על מבחר גדול של מוצרים לא חלה חובת תשלום המע"מ, ובנוסף, מרכזי קניות רבים ורשתות בעיר מציעות הנחות ומבצעים בתדירות גבוהה לאורך השנה כולה.

אתרים קסומים בצפון הארץ

בצפון הארץ יש ריכוז גבוה של כמה וכמה אתרים מרהיבים וקסומים. אתר נפלא שהוא דווקא פופולארי נקרא הגנים הבהאים והוא מציע גם תצפית מרהיבה על הכרמל ועל העיר חיפה, וגם ביקור בין שבילים אקזוטיים של הגנים עצמם העשירים בצמחייה ופרחים ברמת אסתטיקה גבוהה ביותר. למי שלא יודע הגנים הללו בני הדת הבהאית אחראים לגנים המרהיבים הללו, ומקורה של הדת הוא באיראן. האתר משתייך לרשימת אתרי המורשת הבינלאומיים ותיירים רבים מהעולם כולו מגיעים למקום. גם משפחות רבות ומטיילים ישראלים מגיעים כמובן למקום, אפילו יותר מפעם אחת, בשל המראה המרהיב שלו שהופך כל ביקור במקום לחוויה שונה ומיוחדת. מלונות בצפון ובעיר חיפה מציעים מגוון של מקומות לינה, ואם תבחרו בנופש עירוני בעיר חיפה, הרי שלצד הגנים עצמם מחכים לכם מקומות נפלאים לבקר בהם בהעיר עצמה ובאזור הכרמל כמו למשל במוחרקה ובאתרים נוספים באזור.

אזור נוסף בצפון הארץ בו תוכלו לבקר באחד מהאתרים המרהיבים הוא בנחל ציפורי שם תוכלו להנות מביקור בטחנת הנזירים. מדובר על תחנת קמח אשר שימשה נזירים בתקופה העות'מנית וגורם לא ידוע הביא לשרפת המקום בשנת 2014 ולכן המקום ננטש.  תוכלו גם לבקר בעין יזרעאל שהוא מעיין נקבה השוכן למרגלות הר הגלבוע. בערבית המקום נקרא עין עלמיתא. המעיין נובע מנביעה שמקורה בחדר תת קרקעי בו מצויים שני פתחים. יש באתר משאבת מים ובריכה מרכזית. ואם כל זה לא מספיק הרי שלא רחוק משם, בגלבוע, תוכלו להנות מתצפית הר שאול אשר ממנה נשקף נוף פנורמי מרהיב של מרבדים חקלאיים. תהנו מנוף מרגיש ומהרבה קסם.

אתרים מרהיבים באזור המרכז

לא חייבים להצפין או להדרים כדי לפגוש כמה מהאתרים המופלאים. כך למשל באזור קיסריה תוכלו להנות מביקור בגן הלאומי הממוקם בעיר נמל עתיקה שהייתה פעילה בתקופה שלפני הספירה. במקום תוכלו לראות את האמפי המפורסם וגם מצודה מימי הצלבנים עם מבנים עתיקים. תצפית אווירית על המקום מספקת חוויה שאין שניה לה. תוכלו באזור המרכז לבקר גם בגן לאומי אפולוניה שנקרא גם תל ארשף.  אפולוניה סמוכה לעיר הרצליה וניתן לשלב ביקור במקום לצד לינה באחד ממלונות היוקרה שבמרינה שבהרצליה או גם בעיר תל אביב. מלונות בתל אביב מציעים חווית נופש מהשורה הראשונה עם הרבה פינוק ויוקרה ותוכלו לבחור את המלון המועדף עליכם לנופש. מלון בוטיק הוא אפשרות פופולארית בתל אביב היות ויש בה לא מעט מלונות בוטיק, אך שימו לב שאירוח במלונות האלו מתאים יותר לזוגות ופחות למשפחות.

בתל אביב עצמה תוכלו להנות מפארק הירקון המציע מגוון של מסלולי הליכה לצד מסלולי רכיבה על אופניים לילדים ולמבוגרים. בפארק הירקון יש מדשאות רבות לפיקניק ולבילוי של כל המשפחה לצד אגם מלאכותי מקסים, גן טרופי ויש גם את גן הסלעים במקום.

אתרים מרהיבים באזור ים המלח

בים המלח ממוקמים כמה אתרים אקזוטיים ומיוחדים להפליא. כך למשל תוכלו לבקר במערות קומראן בצפון ים מלח. במקום נמצאו 11 מגילות ים המלח עם עיר עתיקה ובית קברות מלפני הספירה. זהו אתר ארכיאולוגי קסום ונפלא ומסתורי. יש גם את מצדה שמושכת אליה לא מעט בני מצווה ובנות מצווה במהלך השנה לטיול במקום משולב חזיון אור קולי המספר את סיפור המקום. מלונות בים המלח מציעים מגוון של מלונות לינה במחירים שונים. יש מלונות אקזוטיים ויוקרתיים מאוד ולכן המחירים בהתאם, ויש מלונות פשוטים יותר ובינוניים המציעים חווית אירוח נפלאה לכל המשפחה.

הרשימה עוד ארוכה ויש עוד עשרות אתרים מרהיבים שמחכים לכם ברחבי הארץ. עדכוני חדשות ומדריכי טיפים הם מאוד מומלצים לקריאה לפני שיוצאים לטיול ולנופש, על מנת לתכנן בצורה הטובה ביותר את מסלול הטיול שלכם. תוכלו לקרוא המלצות וחוות דעת על מקומות לינה ואירוח, ועל מסלולי טיולים ועל מסעדות. ביקורות, המלצות וחוות דעת הן אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להתרשם מאתר או מקום בילוי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here