''בוגרי מגמת תעשייה וניהול מבוקשים ביותר במפעלי התעשייה'
צילום: אלבום פרטי

לקראת היום הפתוח,  פותח ראש מגמת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, איתן מורג, צוהר למכללה המייצרת את הבוגרים המצוינים "הנחטפים" ע"י  מפעלי תעשייה. "כל מפעלי התעשייה בצפון משוועים לבוגרי המגמה במכללה הטכנולוגית  נוף הגליל" , אומר איתן מורג. תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל אומרת: "90% מבוגרי המגמה עובדים בתחום לימודיהם וכן ישנו 100% הצלחה בפרויקטי הגמר, בוגרי המגמה מבוקשים ונדרשים בשל איכויותיהם, זה הזמן להירשם ללימודי הנדסה משמעותיים".

כשהוא מוקף בעשרות סטודנטיות וסטודנטים, יושב איתן מורג בכתת מגמת תעשייה וניהול ,במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מגמה ש בראשה עומד איתן כבר 11 שנים. "אני רווה נחת מהרצינות, ההתמדה וההתקדמות של הסטודנטים בתעשייה וניהול" אומר איתן, ראש המגמה, הפותח צוהר לעולמם של הסטודנטים והמקצוע לקראת היום הפתוח שיתקיים במכללה ב  18/2

"במגמת תעשייה וניהול אנו מעניקים לסטודנטים כלים מגוונים ומשמעותיים הנדרשים , לא רק במפעלי תעשייה, אלא גם בארגונים הנזקקים למנהלי פרויקטים. בארסנל כלי העבודה שרוכשים הסטודנטים במגמה מאפשרים להם לנהל פרויקטים, קווי יצור, מחלקות, ניהול מחסנים, תכנון עבודה, ניהול עובדים, הובלת תהליכים בארגונים, כלי מדידות למדידת תפוקת עבודה, התייעלות בעבודה ועוד".

ביום הפתוח יחשוף מרכז המגמה איתן מורג בפני סטודנטים פוטנציאליים וישתף אותם בתכנית הלימודים, שלש שנים , לימודי ערב, ששיאם פרויקט הגמר.

''בוגרי מגמת תעשייה וניהול מבוקשים ביותר במפעלי התעשייה'
צילום: אלבום פרטי

"הסטודנטים לומדים ברצינות ומחויבים להשקיע בלימודים מחד, מאידך יש  במכללה מעטפת משמעותית המאפשרת לסטודנטים שנצרכים לסיוע לקבל אותו על ידי באופן אישי, או בתמיכת והובלת דיקנית הסטודנטים במכללה, סיגל גופר. אומר איתן מורג, ומוסיף: סטודנט שעושה מאמצים, מתמיד, משקיע, וזקוק לעזרה, מקבל אותה בשמחה בשיעורי תגבור בליווי בוגר שהפך למלווה ומנטור. המטרה היא מאה אחוזי הצלחה בפרויקטי הגמר, מטרה בה אנו עומדים בכבוד רב."

יצוין כי לימודי  תעשייה וניהול אינם נחלתם רק של  ממפעלי התעשייה, איתן מורג משתף כי בעלי עסקים עצמאיים שאינם מפעלי תעשייה, מבקשים ללמוד על מנת ללמוד כלי ניהול אפקטיביים, שימושיים, ניהול עובדים, ניהול מחסן ומלאי, כלי ניהול לחשיבה כלכלית על העסק, שיווק, יחסי ציבור וייעול".

הצלחת בוגרי המגמה ידועה היטב בעמק, בגליל ובצפון, "הבוגרים שלנו הם משאב מצוין ונדרש מאוד, מנהלי מפעלי תעשיה פונים אלינו ומבקשים לגייס את בוגרנו לעבודה בתפקידים משמעותיים, מגוונים. בכל שנה אני מקיים במגמה כנס מרכזי בנושא תעשיה וניהול, לכנס המרכזי אני מזמין את הבוגרים שלנו והם באים בשמחה להרחיב את הדעת וללמוד עוד ועוד".

מערכת היחסים בין בוגרי מגמת תעשייה וניהול לבין המרצים ובראשם , ראש המגמה איתן מורג, היא מיוחדת במינה. הבוגרים מתייעצים, שואלים, משתפים את מורג בהתקדמותם המקצועית, "זו ממש מתנה גדולה וברכה משמעותית אומר איתן, ומוסיף: יש מי מבין הבוגרים שהם כבר מנהלי מפעלי תעשייה המבקשים לשלב את בוגרנו החדשים בעבודה, הם יודעים שמדובר בבוגרים איכותיים ומקצועיים".

תוך כדי מציין כתבנו כי בשנת הלימודים הבאה, תשפ"א, תיפתח תכנית חדשנית ומתקדמת של מה"ט (מרכז הנחייה טכנולוגית) ובה יובילו החדשנות, רובוטיקה, מחשוב, מערכות מידע ממוחשבות ועוד.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה לקראת היום הפתוח: "אני מזמינה את הסטודנטיות והסטודנטים להגיע ליום הפתוח, להתרשם, לשאול, לברר ולהירשם. זה הזמן למי שרוצה להצליח".

''בוגרי מגמת תעשייה וניהול מבוקשים ביותר במפעלי התעשייה'
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here