credit Canva

קחו שני עסקים באותו תחום, למשל שני בתי קפה. הם נמצאים באותו אזור, מציעים תפריט דומה אך אחד מבתי הקפה צומח ומתפתח ואילו האחר מדשדש ובסופו של דבר נסגר. למה זה קורה? בהנחה שהמנות שהם מציעים דומות והשירות דומה מה שנשאר הוא השיווק והמיתוג שלהם אשר נעזר רבות בעיצוב. מיתוג עסקים קטנים הוא הדרך להבליט עסק אחד על פני המתחרים, הדרך לתת לו אופי ולמשוך אליו את קהל היעד הרלוונטי. ישנן דרכים שונות למתג עסק אך מה שיגרום באותו רגע ללקוח להחליט האם הוא נכנס לבית הקפה הזה או לא הוא העיצוב והמיתוג שלו.

רוצים יוקרה וקלאסיקה? זה אפשרי

אם אתם רוצים שהעסק ישדר יוקרה וקלאסיקה יש דרכים לעשות זאת. אין ספק שבית קפה שישדר אופי קלאסי ויוקרתי ימשוך אליו את האנשים אשר אלה מאפיינים המדברים אליהם. קירות או ריצוף שיש מיד מכניסים את אלמנט היוקרה והקלאסיקה אך מה לעשות, לעסק קטן ומתחיל לרוב זו תהיה הוצאה כבדה מדי. היום לא חייבים להשתמש בדבר האמיתי (והמאוד יקר) אפשר לקבל את אותו אפקט בדיוק באמצעות חיפוי דמוי שיש. ניתן לבחור מגוון דוגמאות, בין אם לבן עם עורקים שחורים או להיפך, גווני ביניים ועוד. הפופולאריות של השיש לא פחתה עם השנים. אפילו להיפך, אנשים מחפשים את הקלאסיקה וחיפוי המחקה את השיש אחד לאחד הוא פתרון מעולה.

שלט בולט- כך לקוחות פוטנציאליים לא יפספסו אתכם

עם כל הכבוד לעיצוב הפנים של בית הקפה (או כל עסק אחר, סתם אנחנו רעבים…), כרטיס הביקור הראשוני שלו הוא כמובן השלט המצהיר על כך שזהו בית קפה ששווה להיכנס אליו. שלט צריך להיות מעוצב היטב, להתאים לשם המקום (שכדאי מאוד שגם הוא יהיה שונה וקליט) ולהיות לבולט למרחק. לכן, אם אתם באזור חיפה והצפון בחרו חברה מנוסה ומוכרת בתחום אשר מציעה שילוט לעסקים בצפון. וודאו שלחברה יש את המיכשור החדשני ביותר, ושהיא מציעה את כל האפשרויות, בין אם אלה אותיות מוארות, שלטים מזכוכית, שלטים מוארים ועוד. קריאטיב 360 היא חברה העוסקת בעיצוב פנים ומיתוג על כל השלבים הנכללים בתהליך ומבטיחה עיצוב ומיתוג שימשכו את הלקוחות הנכונים. צלצלו אלינו 048667808

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here