כל עפולה דגלים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

רגע לפני יום העצמאות ה-71 למדינה הורה ראש העיר אבי אלקבץ להציב שבעה דגלי ענק של המדינה ביציאות ובכניסות השונות לעיר בנוסף לדגל הענק שמוצב בפארק העירוני.

כל עפולה דגלים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

גאווה ישראלית: רגע לפני אירועי יום הזיכרון וחגיגות יום העצמאות למדינת ישראל הציבה עיריית עפולה שבעה דגלי ענק של המדינה בכניסות וביציאות של העיר עפולה. הדגלים החדשים הוצבו על הכיכרות ברחובות 'דרך גולני' ביציאה לכיוון טבריה, רחוב ההסתדרות סמוך לבית "יד לבנים", ברחוב ירושלים ביציאה לכיוון קיבוץ יזרעאל, בכיכר כורש ביציאה לכיוון מרחביה, בכיכר הקונגרס-הבנים ביציאה לכביש תל אביב, בכיכר היציאה לכיוון בלפוריה ועוד. הדגלים שהוצבו בהנחיתו של ראש העיר אבי אלקבץ אלה יישארו במקומם ויתנופפו בגאווה באופן קבוע גם לאחר יום העצמאות ובכך יצטרפו לדגל הענק שמוצב בפארק העירוני סמוך לצומת כפיר כבר מספר שנים.

כל עפולה דגלים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

יש לציין כי כל הדגלים שנרכשו הינם תוצרת ישראל העומדים בדרישות החוק ועלותם הינה עשרות אלפי שקלים הכוללים את הצבתם של שבעה עמודי אלומיניום דקורטיביים בגובה של 12 מטרים ושבעה דגלים חדשים ענקיים בגודל של 5 מטר על 3 מטר שיקבלו מעתה ואילך את פניהם של הבאים לעיר עפולה.

ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "דגלי המדינה המונפים אל על יישארו ברחבי עפולה במשך כל השנה ולא רק ביום העצמאות. אנחנו גאים בדגל שלנו, נניף אותו בגאווה בכל פינה ונזכור כי קיומה של מדינת ישראל איננו דבר של מה בכך. זהו חלק מחידוש והנפת דגלי ישראל במוסדות החינוך של העיר".

כל עפולה דגלים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here