צילום - מו"פ צפון

יום שלישי, 19.1.2021, החל מהשעה 13:00 – ללא תשלום

מו"פ צפון, ארגון המחקר והפיתוח של הייצור החקלאי בצפון, במכון המחקר מיגל, של החברה לפיתוח הגליל, ממשיך בסדרת כנסים מקוונים, בנושאים שונים של המחקר החקלאי היישומי, ההרצאות משודרות בכל יום שלישי, החל משעה 13:00, בדף הפייסבוק של מו"פ צפון, האזנה ללא עלות.

ב- 19.1.2021, יתקיים כנס מקוון בנושא הגנת הצומח ומימשק בנשירים, במסגרתו יועברו הרצאות של כרמית סופר-ארד על פסילת האגס, ד"ר רקפת שרון על התמודדות עם עש התפוח וד"ר שאול נשיץ על הפחתת רגישות קריפס פינק למכות.

צילום – מו"פ צפון

בכל כנס מתקיימות שתיים-שלוש הרצאות. החוקרים המרצים יהיו און ליין בזמן ההרצאות להשיב לשאלות (בהערות בתחתית חלון ההרצאה).

בין הנושאים שיוצגו בכנסים הקרובים: שתלנות חדשה בתפוח, קינואה כגידול שדה חדש, השקיה מאוחרת בכרם יין, תכנית אינטרודוקציה בגלעיניים, השקיה מדייקת במטע אפרסקים ועוד.

צילום – מו"פ צפון

המחקרים המוצגים בכנס מתבצעים במו"פ צפון הודות לתקציבים ציבוריים. באמצעות מיזם הכנסים המקוונים וממחויבות המו"פ, ניתן להפיץ את הידע לציבור הרחב ולחקלאים וכחלק אינטגרלי ממהות עבודת המחקר והפיתוח לטובת חקלאי ישראל והצפון.

מו"פ צפון, ארגון המחקר והפיתוח החקלאי באזור הצפון, הוא המו"פ האזורי הפריפריאלי הגדול בישראל הפרוש על פני מרחב גדול, המאופיין במגוון אזורים גיאואקלימיים שונים ועוסק בקשת נושאים נרחבת ומגוונת בהתאם לצרכים לקידום החקלאות בצפון.

 

ההשתתפות בכנסי מו"פ צפון ללא עלות ואין צורך בהרשמה מוקדמת.

לפרטים נוספים – מו"פ צפון – אורטל אסולין – 04-6953508

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here