כשנתקעת הדלת של הבית זה הזמן להזמין מנעולן
מקור FREEPIK

שירותי מנעולנות הפכו נפוצים יותר בשנים האחרונות בעיקר עם גל הפריצות, המוערך בממוצע של יותר מ –  25 אלף פריצות לבתים ובתי עסק בשנה. פריצות אלו זרעו פחד בקרב הציבור והעלו את המודעות לנושא הביטחון וחשיבותו במניעת הפריצה. כיום הטכנולוגיה בתחום המיגון התקדמה וניתן למצוא מגוון רחב, של סוגי צילינדרים ופתרונות אבטחה הנותנים מענה מעולה לבעיה וגם אם לא מונעים אותה לחלוטין, הם לפחות מעכבים ומקשים מאוד על עבודת הפורץ והופכים אותה למרעישה מאוד וגלויה.

סיבות להזמנת מנעולן בחיפה

חיפה היא העיר המרכזית באזור הצפון ומורכבת מאלפי בתי אב ובעלי עסקים, אשר דורשים הגנה הן על סביבתם הפרטית והן על סביבתם העסקית. לצורך כך פונים למנעולן בחיפה אשר יגיע באופן מידי לספק את השירות הרצוי, באופן המקצועי ביותר. הסיבות הנפוצות ביותר להזמנת מנעולן הן:

  1. איבוד מפתח – אחת הסיבות השכיחות לפריצות היא בזמן איבוד המפתח, בין  אם תוך כדי גניבה או באופן של חוסר תשומת לב. בשני המקרים האלה, המפתחות יכולות להוביל למעקב אחריכם עד למקום מגוריכם או למקום העבודה, ולאפשר גישה נוחה לפורץ לפתוח את הדלת באין מפריע ולהיכנס פנימה ולבצע את הפשע. לצורך כך מיד כאשר נבחין כי איבדנו את המפתח, נתקשר למנעולן ונוודא שיגיע באופן מידי ויחליף את הצילינדר, של כל מפתח שהיה בצרור המפתחות שנאבד ובכך נמנע פריצה. 
  2. דלת תקולה – בעיות בצילינדר יכולות להתרחש מידי יום, שכן מדובר בטכנולוגיה אשר נמצאת בשימוש מאסיבי ולאחר כמה שנים, נוצר בלאי אשר מוביל לבעיות בפתיחה וסגירת הדלת בצורה חלקה ושוטפת. הפתרון הוא כמעט תמיד, החלפה לצילינדר חדש ומותאם לצרכי הלקוח.
  3. דירה בשכירות – כאשר נכנסים לדירה בשכירות אחת הפעולות הראשונות שנבצע ביום המעבר, היא החלפת הצילינדר אשר היה בשימוש אצל הדייר הקודם ועלול להשתמש במפתח שברשותו, כדי לפרוץ לדירה שעד לא מזמן הייתה ברשותו. הוא יודע בדיוק כיצד הדירה בנויה ומחולקת ויבצע את הפריצה בצורה שקטה ומהירה.
  4. נעילת דלת – קיימות דלתות עם ידית חיצונית קבועה המאפשרת פתיחה של הדלת רק עם מפתח, גם אם מבפנים הדלת אינה נעולה. ישנם מקרים בהם יוצאים החוצה למספר רגעים, בין אם לזרוק אשפה, לשוחח עם דייר וכדומה ומבלי לשים לב, הדלת נטרקת מאחורינו כאשר המפתחות בתוך הבית. במצב כזה נזמין מנעולן כדי שיפרוץ את הדלת באופן מקצועי וללא נזקים מיותרים לדלת. נבטיח זאת, אם נוודא שהוא מחזיק בלפחות 5 שנים ניסיון בתחום ויש לו את כל האסמכות הדרושות.

חשיבות זמינות המנעולן באזור השרון

אזור השרון מורכב מערים רבות הדורשות מענה מידי בפתרון בעיות מיגון ואבטחה. לכן כאשר נרצה להזמין מנעולן בחדרה, נוודא כי המנעולן מתגורר באזור חדרה ויש באפשרותו להגיע אלינו בפרק זמן קצר מאוד.  בנוסף נעדיף כמה שניתן, שהמנעולן יתגורר בסמיכות אלינו ויהיה זמין לתת שירות גם בשעות הקטנות של הלילה, במקרי חירום שאינם יכולים להמתין לבוקר.

מחיר השירות ביחס לרמת המקצועיות

כאשר נרצה להזמין מנעולן, האחריות שלנו היא לבצע שיעורי בית לא רק בבחירת איש המקצוע, אלא גם ביחס לטווח המחירים לבעיה הנתונה. כיום יש מחירון תיקונים הכולל בתוכו את סך השירותים שהמנעולן מבצע והעלות שלהם ללקוח. כל חריגה קיצונית מהם צריכה להדליק עבורנו נורות אדומות בנוגע לאמינותו ומקצועיות איש המקצוע, אשר עלול להתגלות כחסר ניסיון והסמכה בתחום ולהסב נזקים רבים לסביבת התיקון, אשר תוביל לעלויות נוספות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here