קרדיט: Canva

טיפול בשפכים הוא עניין רציני שאסור להקל בו ראש. הוא קשור לנושאים של שמירה על הגיינה ותברואה ובכל רשות מקומית או גוף מוסמך יהיה מי שמתוקף תפקידו לטפל בשפכים ולוודא זרימה שלהם למקום המתאים להם. חשוב לדעת ולהבין שיש כמה וכמה סוגים של שפכים ולכן הטיפול בהם מצריך התעסקות מקצועית ברמה גבוהה על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות והמתאימות ביותר עבור כל מקרה ומקרה. כיום גם יש חברות פרטיות שמציעות שירותי סילוק שפכים כמו ביובית בהרצליה או בכל אזור אחר בארץ, למשל, שמבצעות שאיבת מי שפכים או פתיחת סתימות של מעברי ניקוז וחשוב להכיר גם אותן. כאשר מתגלה תקלה במערכת זרימת השפכים יש חשיבות למהירות הטיפול על מנת שלא תיווצר בעיה חמורה של תברואה לקוייה.

 

להיות בעל מקצוע בתחום של פינוי שפכים

חברה או בעל מקצוע שעוסקים בצורה יומיומית ומקצועית יחזיקו ברשותם את כלי העבודה וכל מה שדרוש על מנת לטפל בכל בעיית שפכים שמתעוררת – רכב עם מיכל גדול, צינורות עם אטימה ייחודית, משאבה או מנוע לשאיבת נוזלי השפכים אל תוך המיכל שעל המשאית וכמובן ציוד המיגון הדרוש לעובדים עצמם. עובדי חברות כמו ביובית הרצליה, שאפשר למצוא ולהזמין לכל מקום בארץ, יגיעו מצוידים עם כל הדרוש גם על מנת לפתור את הבעיה של הלקוח שניצב מולם וגם מתוך הבנה שהצטברות של שפכים או זרימה של שפכים שלא במסלול המיועד להם – עלולות לגרום לבעיה לטווח ארוך ולכן יש חשיבות להגעה מהירה למקום וטיפול מהיר ככל האפשר. באופן דומה הם יוכלו לסייע במקום שבו יש סתימה במעברי הניקוז, מה שעלול לגרום לעליית השפכים על גדותיהם או להצטברות של מי גשמים שלא יכולים לזרום ולהתנקז בצורה תקינה.

 

איך פונים אל חברה לטיפול בשפכים?

כאשר פונים אל חברה כמו ביובית הרצליה חשוב מאד לתאר בצורה מדויקת ככל האפשר את הבעיה, איך נוצרה ומה ההשלכות הנראות לעין שלה. חשוב להבהיר על פי הנראה מה הדחיפות של הטיפול והאם יש זרימה חזקה של מים או שפכים שלא במקומם. העובדים של החברה בצד השני של הטלפון יידעו לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבין לעומק את הבעיה ועל מנת לדעת עם איזה ציוד עליהם להגיע למקום ולתת את השירות הכי טוב שהם יכולים. במידת הצורך הם יישארו על קו הטלפון בזמן הנסיעה למקום על מנת לשמוע אם יש שינוי במצב של השפכים וכך ייערכו בצורה הכי טובה לקראת ההגעה ומתן השירות המקצועי. ברגע שלקוחות יידעו מה לעשות ואל מי לפנות יהיה קל יותר שלא להילחץ ולהבין שמדובר בתקלה שתיפתר עם אנשי המקצוע הנכונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here