חיפוי זכוכית למטבח
קרדיט https://glassy.co.il

הבית שלנו הוא פעמים רבות המראה לחיינו או לחיים אותם היינו רוצים לחיות, ולכן פעמים רבות עיצוב הבית מושפע באופן משמעותי משאיפותינו, רצונותינו ומהעיסוקים שלנו. לדוגמה, סלון רחב ונוח עם הרבה מקומות ישיבה יכול להעיד על משפחה גדולה או על אהבה לאירוח, ומטבח רחב ידיים עם מגוון רחב של כלים, חיפוי זכוכית למטבח ומשטח עבודה נוח וודאי לעיתים קרובות יעיד על אהבה לבישול ואפייה. מטבח מעוצב בצורה פרקטית ונוחה לניקיון יכול לשנות מקצה לקצה את חוויית השימוש בו, ואף לעורר אהבה למטבח אצל אנשים שנמנעו מלבשל ולאפות בעצמם.

לעצב את המטבח המחדש

גם פרטים קטנים בעיצוב הבית יכולים לשנות את האווירה והחוויה של החיים והשימוש בו מן הקצה אל הקצה. תמונות, ציורים, פסלים מיוחדים ואפילו מגש מיוחד ועליו ספרי עיצוב יכולים להוסיף אלמנט ייחודי, חדש ורענן לכל חלל בבית. גם באזור המטבח ניתן לבצע שינויים אשר יחדשו את מראה המטבח כמו החלפת ידיות ארונות המטבח, הוספת חיפוי זכוכית מודפסת למטבח על מנת להחליף את האריחים המיושנים ולהוסיף אלמנט עיצובי בהתאמה אישית שלא ניתן לראות בכל בית. חיפוי הזכוכית המודפסת ניתן בהתאמה אישית או בדוגמאות מוכנות מראש, כך כל אדם יוכל למצוא את העיצוב אשר מתאים לו, לביתו ולטעמו האישי.

נוחות הניקיון

אחד הדברים החשובים ביותר במטבח אשר משתמשים בו באופן קבוע ושגרתי הוא נוחות הניקיון. בכל הנוגע לקלות הניקיון לרוב מדובר על כיריים חשמליים שטוחים וקלים לניקוי, משטח שיש עם סף או כיור גדול ורחב, אך גם חיפוי קיר זכוכית למטבח הוא בעל משמעות רבה בכל הנוגע לניקיון המטבח. תוכלו להיות בטוחים שהלכלוך אשר משפריץ מהכיור או מסיר לוהט באזור הכיריים לא יכתים את הקיר או את האריחים העדינים ואת האיטום שביניהם, אלא ניתן לניקיון בקלות במהירות בעזרת סמרטוט לח בלבד. מעוניינים לבצע את השינוי? חברת גלאסי מתמחה מזה שנים רבות בתכנון, עיצוב והתקנת חיפויי קיר מעוצבים מזכוכית עבה ומחוסמת למטבח ונציגיה ישמחו לסייע לכם לבחור את העיצוב הנכון עבורכם. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? חייגו למספר 0546866282 ונשמח לסייע!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here