ללקק את האצבעות – עם מנות מהמטבח הגלילי
מארון פאיז סלימאן בעל המפעל "טיב חם"

אוכל טעים, מנחם וטרי הוא הלב של כל אירוע וחגיגה; המרכז של כל שמחה – והסיבה לחיוך על פנינו. בהתאם, ובין אם מדובר באירוע יום הולדת, תכנון חגיגה משפחתית או שמא מדובר בחגיגה אחרת – חשוב לבחור באוכל המרשים והטעים ביותר. בבעלותכם מסעדה או אולם אירועים ומעוניינים להגיש אוכל מזרחי? רוצים להזמין מאפים אותנטיים לסופרמרקט בניהולכם? לשם כך, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מפעל "טיב חם".

כאמור, אוכל משובח וטעים הוא הכוח המניע של כולנו. בהתאם, כדי שתוכלו גם אתם להגיש בעסק שלכם אוכל איכותי ומרשים המיוצר בעבודת יד – צרו קשר עוד היום עם מפעל "טיב חם". המפעל, שהוקם בשנת 2013, מציע 15 סוגי מאפים בעבודת יד. החל מסמבוסק גבינה, ספיחה בשר, שישברק, קובה, כדורי זיתים ועוד – כל מנה ומנה מתבצעת בניסיון ובמומחיות ומוגשת באהבה.

להכין אוכל באהבה

אומרים על אוכל – שיש להכין אותו באהבה או לא להכין אותו כלל. למעשה, זוהי הגישה של מארון פאיז סלימאן, אשר הקים את המפעל "טיב חם". מארון בן ה-32 הפך את אהבתו לאוכל למקצוע, ובכך הגשים את החלום שלו: לייצר מאפים ולשווק אותם לקהל הרחב.

עם זאת, המסע של מארון לפתיחת המפעל לא הייתה פשוטה. למעשה, מארון עבר דרך ארוכה מגוש חלב, הכפר הצפוני בגליל העליון, ועד המקום אליו הגיע כיום; המקום בו הוא מנהל את המפעל בהצלחה רבה – תוך שיתוף פעולה עם אימו, ג'אניט, לצד צוות עובדים מנוסה בעל ניסיון רב ביצירת מאפים משובחים, אותנטיים ועתיקי יומין.

להגשים את החלום – ולהגיש מנות גליליות אותנטיות

כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים בחלומות אחרים; חלומות אותם אנו שואפים להגשים ביום מן הימים. כך, פעל מארון. עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום הקולינריה בארץ, מארון הגיע עם ניסיון, הכשרה, הבנה מעמיקה ובעיקר – תשוקה כדי לממש את החזון שלו ולהקים עסק יחד עם אימו. עסק זה, שלימים הפך להיות מפעל, זכה להצלחה רבה לאחר שיותר ויותר אנשים מהכפר גוש חלב, ומהערים חיפה, נצרת, עכו ועוד, החלו לרכוש את המאפים הטריים ועשירי הטעם שלו.

לאור העלייה בכמות ההזמנות, עלה הצורך להגדיל את העסק – כמו גם לתגבר את כוח העבודה. כך, הפך להיות מה שאנו מכירים כיום בתור מפעל "טיב חם", המחזיק באישור של משרד הבריאות. גם כיום, ממשיך לפעול עסק זה בכפר שבגליל העליון – ומציע מגוון רחב של מאפים גליליים ועתיקי יומין; מאפים בהם משקיעות עובדות מיומנות ומקצועיות.

מאפים בעבודת יד

אין ספק, המסע המרגש של מארון מלמד אותנו, יותר מהכול, שאסור לוותר על החלום. ועם שאיפות גדולות, התמדה, ניסיון ותשוקה – הכול אפשרי ובר-הגשמה. מעוניינים להזמין גם אתם את המאפים שמכין מארון והצוות שלו? מעוניינים להגיש את המאפים באולם האירועים או במסעדה שלכם? החל מסמבוסק בשר, סאג' מוקפץ, כדורי תפוחי אדמה ועוד – כדי להזמין את המאפים, המתבססים על מתכונים גליליים עתיקי יומין, אתם מוזמנים לפנות אל בעל המפעל "טיב חם", מארון פאיז סלימאן, בטלפון: 052-7868584 או ליצור קשר בקישור הבא https://tevam744.wixsite.com/contactus


השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here