ראובן יוקלר מעניק את הספר לצוות האחיות ולד
צילום: אלבום פרטי

גם זו מחווה ודרך להוקיר את עבודתם הברוכה, הסיזיפית, מצילת החיים של רופאי ישראל. ביום שישי השבוע יצוין ברחבי ישראל יום ההוקרה לרופא ולצוותי הרפואה, יום בו מוקירים את עבודתם המסורה של הרופאים, האחיות והצוותים הרפואיים הכורעים תחת עומס העבודה ורואים בעבודתם שליחות ערכית ומוסרית שמטרתה אחת היא, הצלת חיים, ריפוי ותקווה.

איש העסקים העפולאי, סגן ראש העיר לשעבר, ראובן יוקלר, חבר בועד הידידים של בית החולים "העמק" בעפולה , אשר,  לאחרונה יצא ספר חדש ומרגש לילדים המספר את סיפורם של הוריו שורדי השואה, זאב ויפה יוקלר, 'הקבצן הקטן מראבאדאן' שכתב הסופר והמחנך עמנואל בן סבו, החליט לעשות מעשה ולהעניק מספר ספרים למנהל  מחלקת כירורגית  בבית החולים 'העמק' ,ד"ר אשר פרסמן לאות הערכה והוקרה על תרומתם לבריאות הילדים שלא תסולא בפז.

"אני מבקש להודות בראש ובראשונה לדוברת בית החולים 'העמק', מירב מויאל-יהב על הרעיון והיוזמה, אומר יוקלר ומוסיף: אכן בשגרת היום ובעומס החיים אנו נוטים לשכוח להוקיר, להעריך, לומר מילה טובה למי שעומדים על משמר חיינו יום יום, שעה שעה, הרופאים, האחיות והצוותים המסורים המעניקים לנו איכות חיים טובה יותר, בריאה יותר ופועלים ללא לאות לשלומנו. לכן מאוד שמחתי על היוזמה והגעתי לבית החולים להביע את הערכתי ורחשי ליבי לצוות הרפואי הנפלא" אומר יוקלר. יצוין כי הספרים הוצבו לרווחת הילדים החולים ובני משפחותיהם בכיתת הלימוד במחלקה .ד"ר פרסמן הודה ליוקלר בהתרגשות על המחווה .

ראובן יוקלר מעניק את הספר לצוות האחיות ולד"ר אשר פרסמן
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here