מאיץ לבעלי עסקים

בעקבות המשבר הכלכלי אליו נקלעו נשות ואנשי העסקים בארץ, שחקים עפולה קוראת ליזמים בתחילת דרכם לתוכנית מקיפה שתתן כלים פרקטיים להצלחת העסק.

המשבר הכלכלי שתופס אותנו בחודשים האחרונים מעמיד אלפי בעלי ובעלות עסקים בסכנה. אלפי עצמאיים ויזמים בתחילת דרכם מתחילים מחדש ומפלסים את דרכם לעבר התחדשות העסק ולמידת כלים חדשניים להתמודדות עם המשבר והגעה ללקוחות.

לאור המצב הקיים, "שחקים עפולה" הפועלת בשיתוף עם עיריית עפולה, תפתח בימים אלו "מאיץ" לאנשי עסקים במהלכו יקבלו כלים משמעותיים, דיגיטליים ופיננסים שיעזרו לעסק להתרומם ולהגיע לעוד לקוחות. את המאיץ מוביל עו"ד שחל בן ארי (ביסעוד), מומחה ליזמות עסקית יחד עם מגוון מרצים בנושאים שונים. התוכנית המיוחדת תשלב פרקטיקה מעשית מול מחשבים, למידת תוכנות לעסק, תוכנית עסקית, ידע פיננסי ועוד.

בימים אלו מוזמנים יזמים ויזמיות ליום מיון מיוחד שבסופו יתקבלו קבוצה מצומצמת של יזמים ויזמיות ויחלו תהליך הכולל כ-20 מפגשים מרוכזים שבסופם יצאו עם סל כלים פרקטי להצלחת העסק.

"את הרעיון שאבתי בעקבות המצב הקיים", אומר שחל בן ארי מנהל הפרויקט, "אני פוגש עשרות יזמים מדי יום ורואה את הקשיים בשטח. שחקים עפולה וכמובן אני דוגלים בהעצמה של מגוון קהילות ואין ספק שלאור החודשים האחרונים בעלי העסקים הם הקהילה שנפגעה כלכלית ברמה גבוהה מאוד. אפשר לעבור את זה יחד ולקבל את מיטב הכלים ממגוון מומחים שילכו איתכם צעד צעד עד להצלחת העסק".

מאיץ לבעלי עסקים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here