עיריית מגדל העמק ממשיכה להקצות משאבים לתכנית העירונית
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק ממשיכה להקצות משאבים לתכנית העירונית "עיר נקייה ומקיימת" ולאחר  לשם כך הגדילה הרשות את תקציב חזות העיר במיליוני שקלים, התושבים חתמו על עצומה משותפת והפרזנטורית של הקמפיין "ניקיטה" הפכה לכוכבת של ילדי העיר.

עיריית מגדל העמק ממשיכה להקצות משאבים לתכנית העירונית "עיר נקייה ומקיימת"
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
עיריית מגדל העמק ממשיכה להקצות משאבים לתכנית העירונית "עיר נקייה ומקיימת"
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

אם תשאלו כל אזרח במדינת ישראל מה הדבר הכי חשוב לו ביישוב בו הוא מתגורר רובם יגידו לבטח יצביעו על נושא הניקיון. בעיריית מגדל העמק החליטו להשקיע משאבים רבים בנושא החשוב והפכו בשנה האחרונה דיבורים למעשים כאשר השיקו תכנית עירונית נרחבת תחת השם "עיר נקייה ומקיימת" במסגרתה הקצתה הרשות תקציבים נוספים לאגף חזות העיר לגיוס קבלנים חיצוניים ועובדים נוספים לשדרוג השירותים שמעניק האגף.

במקביל, יצאה הרשות בקמפיין ענק שכלל צוותי הסברה של מתנדבים שפקדו את השכונות והפארקים ברחבי העיר, הסבירו לתושבים על חשיבות בשמירה על הניקיון ואיכות הסביבה והחתימו אותם על עצומה עירונית לשמירה על הניקיון. מי שמוביל את הקמפיין היא צפרדע מצוירת שקיבלה את השם "ניקיטה". בתחילת הקמפיין הופיעה "ניקיטה" על גביי שלטי חוצות ובהמשך הופיעה במוקדים רבים נוספים כגון על ציורי קיר ענקיים, משחקי ריצפה לילדים, סרטונים משעשעים ואפילו הטבעת דמותה על כל פחי הזבל בעיר עם קריאה לשמור על הניקיון.

אט אט הפכה ניקיטה ל"כוכבת" בקרב התושבים שחיבקו את הקמפיין ולצד מאות חתימות על העצומה החלו לשמור על הניקיון ולקרוא לסובבים אותם לשמור אף הם על הניקיון. באגף חזות העיר העידו כי מאז יצאה לדרך התכנית העירונית שכללה ימי ניקיון עירוניים הם מקבלים פידבקים חיוביים מהתושבים ואפילו בנתוני האשפה והפסולת ניתן לראות שינוי ככל שהקמפיין נמשך. לראייה, הוסיפו, זכתה העיר בחמישה כוכבים בתחרות "קריה יפה בישראל יפה" של המועצה לישראל יפה. מנהלת התכנית, עו"ס שרון קסיס, סיפרה: "מגדל העמק היא עיר קטנה, חמה ומשפחתית, שחרטה על דגלה לעשות מהפך. העיר שרוצה להיות הכי נקייה ולשם כך היא משקיעה משאבים רבים כדי שזה יקרה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here