הפקת עצמאות במגדל העמק
קרדיט תמונות: דוברות עיריית מגדל העמק.

עיריית מגדל העמק הכינה תכנית אומנותית עשירה ומגוונת במרכזה מופע הצדעה ייחודי של ילדי העיר לגדולי הזמר העברי שאינם עימנו עוד וכן מופעים של אמנים כגון איתי לוי, שמעון בוסקילה, רינת גבאי ועוד.

הפקת עצמאות במגדל העמק
קרדיט תמונות: דוברות עיריית מגדל העמק.

חגיגות יום העצמאות בפתח. לאחר ההפקה של "שמח בשוק" המוכרת והידועה שהתקיימה בשוק העירוני במהלך חופשת הפסח וחגיגות המימונה שכללה הופעה של הזמר עמי אבו, הגיע תורם של ילדי המתנ"ס.

במסגרת אירועי העצמאות יארח האמפיתאטרון העירוני כמדי שנה הפקת ענק של ילדי המתנ"ס במופע מקורי שיצדיע לגדולי הזמר העברי שאינם עמנו עוד כגון נעמי שמר, יגאל בשן, עוזי חיטמן, עופרה חזה זיכרונם לברכה ואחרים בבימויו של שחקן התאטרון והבמאי אורי זגורי.

מיד לאחר מכן ייהנו אלפי התושבים באמפיתאטרון ממופע מוזיקה של הזמר שמעון בוסקילה ולמחרת יתקיים "פיקניק עצמאות" ביער בלפור שיארח את כוכבת הילדים רינת גבאי, לצד מתחם מתנפחים ופעילויות לילדים. אירועי העצמאות ינעלו במופע של הזמר איתי לוי אותו יחמם הזמר הצעיר רועי סנדלר.
במגדל העמק העלו חיוך כששמו על החלטת שר הפנים אריה דרעי להגביל את תקציב האמנים לארועי יום העצמאות לכדי 70 אלף ₪ ובעצם המדינה מאמצת את מדיניות הרשות אותה מוביל ראש העיר אלי ברדה לא לשלם מחיר מפורז לאמן מפורסם שמגיע לחצי שעה ברוטו במחיר של בין 200-300 אלף ₪. במגדל העמק מביאים במהלך שבוע שבועיים לאחר מכן את האומן בחצי מחיר ולהופעה של שעה לפחות.

ממחלקת האירועים של הרשות שאמונה על הפקת האירועים בשיתוף אגפים שונים ברשות נמסר כי ברחבי העיר יתקיימו אירועים נוספים רבים וביניהם 'עץ המוצצים', 'קבלת שבת קהילתית', 'שמח בשוק', וכמובן אירועי הקיץ שיארחו את מיטב האמנים והזמרים וינעלו באירוע הצדעה השנתי למתנדבים. יש לציין כי בטרם אירועי העצמאות יתקיימו בעיר כמדי שנה טקסי הזיכרון השנתיים יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום הניצחון על גרמניה הנאצית.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here