פסטיבל של טעמים וצלילים
קרדיט צילום: גל זמירי

הפסטיבל המסורתי "טעמים בעמקים" יקיים שבוע הבא שני אירועים מרכזיים במגדל העמק שיכללו הצגת מיזמי אוכל אותנטיים, מסלולי תיירות מרתקים והופעות מוזיקה של חנן בן ארי ומשה לוק סולן הלהקה האנדלוסית.

פסטיבל של טעמים וצלילים
קרדיט צילום: גל זמירי

שבוע של טעמים ומוזיקה נפלאה: זה מה שצפוי לתושבי מגדל העמק ואורחיה בשבוע הבא. אירועי פסטיבל "טעמים בעמקים" ייפתחו במגדל העמק ביום ראשון (20.1) בין השעות 19:00-21:00 באירוע "חוגגים ט"ו בשבט" בשת"פ קק"ל שיהיה פתוח לקהלה הרחב ויכלול בין היתר תערוכה לכבוד החג, "סעודת יתרו", דוכני אוכל והמופע "מקזבלנקה לירושלים" של האמן יובל טייב והפייטן העולמי משה לוק סולן הלהקה האנדלוסית שיופיעו בליווי 12 נגנים.

ביום שישי (25.1) בוקר של טעמים וטיולים. 9:00-10:30 טיול מודרך  של קק"ל ללא תשלום בשביל הרקפות ויער בלפור. בין השעות 09:00-12:00 יתקיים במתנ"ס העירוני האירוע "בוקר של טעמים" שיכלול דוכני ארוחת בוקר של שפים ועסקים מקומיים והצגת מיזמי אוכל עירוניים וביניהם "המטבח הבריא של סבתא" יוזמה של המדור לאזרח הוותיק באגף לשירותים חברתיים של הרשות המבקש לשלב מרכיבי בריאות באוכל המסורתי של סבתא, "מבשלים דיאלוג" יוזמה של סניף ויצו המקומי המפגיש בין נשים אתיופיות ונשים "פראנג'יות" (לבנות) לשיח תרבויות ובישול משותף, "ביטחון תזונתי" של האגף לשירותים חברתיים ועוד. המפגש ינעל בהופעה מרגשת של הזמר חנן בן ארי ולהקתו. כרטיסים לשני האירועים בעלות 10 ש"ח במזכירות המתנ"ס: 04-6417000.

פסטיבל "טעמים בעמקים" בהפקת חברת "הפקה עברית" הינו אחד מארבעה פסטיבלים המתקיימים במגדל העמק לאורך השנה וביניהם פסטיבל "אנימיקיס- לאנימציה, קריקטורה וקומיקס", "פסיפס בעמקים" ופסטיבל "תרבות אתיופית" המושכים אלפי תושבים ממגדל העמק ומחוצה לה המבקרים בין היתר גם בפינות התיירות והחמד שמציעה העיר כגון "הפארק הארכיאולוגי", "תצפית 73", "הפטרייה המרקדת", "שביל הרקפות" ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here