קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

הישג מרשים למערכת החינוך במגדל העמק. לאחר הזכייה בפרס החינוך הארצי ובתואר ביה"ס מצטיין בפעם השלישית ברציפות, אחוז הזכאות לבגרות ממשיך להיות גבוה

על פי הנתונים שהתקבלו בימים האחרונים, אחוז הזכאים לבגרות של תלמידי כיתה י"ב מבית הספר "אורט רוגוזין" שסיימו בשנת הלימודים תש"פ עומד על 89%. ההצלחה כוללת גם את הזכייה של "אורט רוגוזין" בבית ספר מצטיין בקטגוריה הגבוהה ביותר בפעם השלישית ברציפות!
"מדובר במחזור איכותי ובעבודה קשה וטובה של הצוות החינוכי שלא ויתר לאף תלמיד", אמר מנהל בית הספר דודי גריסרו והוסיף: "האמנו ביכולות של התלמידים וביכולות של הצוות המקצועי יחד עם הרפורמות של "אופק חדש" ו"עוז לתמורה" המעניקות יותר שעות תגבור לתלמידים. אני מודה לראש העיר אלי ברדה ולמלי אליגוב ראש מנהל החינוך על התמיכה ועל הבאת תכניות, תקציבים ופרויקטים שונים שתרמו להצלחת התלמידים".
ההשקעות האדירות בתשתיות ובתכניות לימוד בשנים האחרונות מניבות פרי שמסב נחת לכל העוסקים במלאכה. ההשקעה של 8.5 מיליון ₪ באולם ספורט, כ-4 מיליון ₪ במגרשי הספורט ובמסלול האתלטיקה לצד חיזוק מבנים וחזות ביה"ס בסך 8 מיליון ₪ ולקראת הקמת מעבדה בעלות של 3 מיליון ₪ הן דוגמאות להמחשת גודל ההשקעה במערכת החינוך ובביה"ס.
ראש מנהל החינוך, מלי אליגוב, הוסיפה: "במגדל העמק החינוך בראש הלכה למעשה. המדיניות של הרשות היא להילחם על כל תלמיד כדי שיסיים עם תעודת בגרות איכותית וערכית. תושבי מגדל העמק יכולים להיות גאים במערכת החינוך העירונית מהגיל הרך ועד לתיכון והאקדמיה".
ראש העיר אלי ברדה הודה לשותפים מרשת "אורט ישראל" ומשרד החינוך, למבקרים, למנהלי ביה"ס דודי גריסרו, רעות בכר ושרית טאלר, לצוות החינוכי, תלמידים והורים על שיתוף הפעולה ועל ההישגים החינוכיים ואמר: "מערכת החינוך במגדל העמק גאה בבית הספר "אורט רוגוזין" שמציג אחוז זכאות לבגרות מרשים ביותר. מבחינתנו, תעודת הבגרות לבדה אינה חזות הכל ואינה מעידה על איכות הבוגר או איכות מערכת החינוך היישובית, ולכן הדגש הוא על למידה משמעותית ולימוד המרחיב דעת, ידע ואופקים עם תעודת בגרות איכותית וערכית של 4-5 יחידות המקנה כרטיס כניסה לאקדמיה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here