מגדל העמק נמצאת בעיצומו של הליך דיגיטלי והוסיפה עשרות שירותים דיגיטליים שמאפשרים לתושב לבצע הכל מהבית. בקרוב: שירות וואטסאפ חדש והזמנת תור באופן מקוון
עיריית מגדל העמק ממשיכה להתחדש. עשרות שירותים דיגיטליים נוספו בשנה האחרונה עם עליית האתר החדש לאוויר. כעת, צוות ההיגוי שקם בהנחיית ראש העיר אלי ברדה ומנכ"ל העירייה שלום זוזוט, עוסק בפיתוח שירותים נוספים.
תושבי מגדל העמק יכולים ליהנות מעשרות שירותים דיגיטליים כגון: תשלום ארנונה, תשלום להזנה בבתי ספר, רישום לילדים בבתי ספר, הגשת בקשות שונות למחלקת הגבייה והפיקוח העירוני, פתיחת פנייה למוקד, לאגף שירות ופניות הציבור וועדת התחבורה, רישום עבור חוגים ובקשה להתנדב בארגונים שונים.
כעת, ברשות ממשיכים לשדרג את השירותים הדיגיטליים ובקרוב תושבי העיר יוכלו ליהנות מזימון תורים באופן מקוון למספר אגפים ברשות, הזמנת מכולה לפינוי פסולת, שירות וואטסאפ למוקד העירוני ושירותים נוספים באגף הגבייה כגון: בקשה לפטור מנכס, תשלומים שונים, החלפת מחזיקים, פנייה כללית לאגף ועוד עשרות טפסים מקוונים.