צילום אדהם זועבי

בימים אלה מתקיים הדסטארט, מימון המונים , מעניין במיוחד לרגל הוצאת ספרו הביוגרפי של נאיל זועבי , 'חולם בערבית, חי בעברית' . הספר מגולל את סיפורו הייחודי של הפטריוט הערבי ישראלי מלידתו בכפר נין שבעמק ועד להצטרפותו לפוליטיקה הארצית. בין לבין מספר נאיל על ההחלטות שהובילו אותו לפעול ביתר שאת לחיבורים ולא לבדלנות.

צילום אדהם זועבי

"הספר הזה הוא האמירה החד משמעית המלווה אותי מיום עומדי על דעתי , אין לי מדינה אחרת, אין לי דגל אחר , אין לי סמלים אחרים . מודה מראש לכל מי שיתמוך בהוצאתו לאור של הספר השוטח באופן סדור את חשיבות הקיום היהודי ערבי במדינה הטובה שלנו" , אומר נאיל.
בימים אלה מתקיים גיוס המונים למימון הוצאתו לאור של ספר הביכורים 'חולם בערבית , חי בעברית' , סיפו חיו של נאיל זועבי , מחנך, איש שלום ופובליציסט מהכפר נין שבעמק. " את ההחלטה לכתוב את הספר קיבלתי בעת הפרעות שהתרחשו בתוככי מדינת ישראל בימי מבצע שומר חומות'. לא יכולתי שלא לראות את המגמות המסתמנות, מגמות של סכנה מיידית ומלחמת אזרחים , לא פחות. ראיתי איך מפעל החיים שלו אני מחויב ואותו אני מנחיל למעלה משנות דור מתמוטט לנגד עיניי, החלטתי לא להחריש עוד אלא לפעול בדרך הטובה ביותר בדרך החינוך וההסברה .אומר נאיל ומוסיף: החלטתי לכתוב את ה'אני מאמין' שלי , לשתף במעיין ממנו אני שואב את האופטימיות והתקווה לחיים משותפים מתוך כבוד , שוויון וצדק. כעת מזמין אתכם להיות שותפים שלי במסע למען חיבורים ושילובים בחברה הישראלית. מוזמנים לתמוך כדי שהתקווה תצמח , תפרח , כדי שנשה ביחד את המציאות בארץ האהובה והטובה שלנו. "מוזמנים לתמוך בשמחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here