קרדיט: Canva

חשבתם לעצמכם מה תוכלו לעשות בשביל לגבש את העובדים? אחת מהבחירות הראשונות תהיה לקחת אותם למקום שבו תוכלו לגבש אותם. עומדות לרשותכם כל מיני אפשרויות שונות, עם זאת יהיה עליכם לבחור רק אופציה אחת. השאיפה היא שתוכלו למצוא מקום שבו העובדים יהפכו להיות מקשה אחת. ברגע שהעובדים יעבדו בשיתוף פעולה מלא, תוכלו להרוויח מכך תועלת רבה בכל מה שקשור לתפקוד העסק.

אך זה שאתם מחפשים מקום לגיבוש העובדים זה לא בהכרח יהיה מספיק. תרצו לדעת כי אתם בוחרים את המקום המושלם, זה שיספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. הכנו לכם רשימה של 3 מקומות מומלצים שאליהם תוכלו לקחת את העובדים שלכם. אחרי שתבחרו את המקום המושלם, תדעו כי עשיתם את אשר מוטל עליכם. ברגע שהעובדים שלכם יהיו מגובשים, העבודה בעסק שלכם תהיה הרבה יותר נעימה.

 

לייזר טאג

אחת מהפעילויות הכי טובות לגיבוש העובדים תהיה פאלקון לייזר טאג. לייזר טאג זוהי פעילות שבה העובדים מתחלקים לשתי קבוצות, ובעצם צריכים לנצח אלה את אלה. המתחמים הם מגוונים מאוד, כאלה שתוכלו להתאים אותם לעובדים שלכם. ברגע שהעובדים צריכים לעבוד בצוות, יהיה אפשר להרוויח מכך לא מעט. הם מחויבים לדבר האחד עם השנייה על מנת לנסות לנצח את הקבוצה היריבה. כל זה קורה בצורה שבה העובדים יוצאים מהאזור שבו הם לא מרגישים בנוח. ברגע שתאפשרו לעובדים להיות תחרותיים, תוכלו לראות שיוצאים מהם צדדים שונים.

 

חדר בריחה

יש לכם קבוצה קטנה של עובדים? אפילו אם אתם עובדים יחד עם מספר מועט של עובדים יהיה עליכם לוודא כי כולם מגובשים. חדר בריחה הוא מקום שאליו תוכלו לקחת את העובדים על מנת להתגבש ביחד. כאן אין תחרות בין צוות העובדים, כולם צריכים לעבוד ביחד עם מנת לצאת מהחדר תוך פחות מ-60 דקות. העובדים יהיו מחויבים לעבוד בשיתוף פעולה מלא על מנת למקסם את ההצלחה בתוך החדר. ברגע שהם יצליחו לעבור ביחד מכשול אחד, הם יוכלו להמשיך הלאה אל המכשול הבא בתור. בשלב מסוים הם יבינו כמה כוח יש להם כאשר הם עובדים ביחד.

 

סדנת בישול

רוצים לעשות משהו קצת שונה שיגרום לעובדים שלכם גם לשבוע? כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא סדנת בישול שאליה העובדים יוכלו להצטרף. נדגיש כי הסדנה הזאת תהיה מעולה גם עבור אלה שלא יודעים לבשל. אנו סבורים כי העובדים שלכם יהיו מחולקים לכאלה שיודעים לבשל וכאלה שלא יודעים. אך ברגע שכל אחד מהעובדים עושה חלק מסוים בתוך הבישול יהיה אפשר לראות כיצד הם מתגבשים. מדובר על פעילות מהנה, שבו בזמן גם מצליחה לגרום לעובדים לעבוד ביחד. תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם קוצרים את פירות ההצלחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here