מגש פירות
קרדיט PIXABAY
רוצה להפתיע באמת עם מגש סושי פירות מעוצב? איך עושים מגש סושי מפירות? מה כדאי לדעת רגע לפני שמזמינים? 

הטרנד הבולט ביותר כיום בעולם הקינוחים והקולינריה הוא מגש הסושי מפירות. מדובר על טרנד מוביל מכמה סיבות – הוא טעים במיוחד, מעוצב באופן שונה וקשה מאוד למצוא מישהו שלא יאהב אותו. אז לאילו אירועים הוא הכי מתאים ואיך עושים מגש סושי פירות? הכתבה הזו בדיוק עבורך.

סושי פירות לאישה ההריונית

לא מעט נשים שאוהבות סושי מוצאות עצמן תשעה חודשים ללא יכולת כלל לגעת במאכל האהוב. לנשים הריוניות לא מומלץ לאכול דגים נאים, נשים אלו יכולות למצוא נחמה רבה בקבלת מגשי פירות מעוצבים בצורת סושי ולכן רבים בוחרים לתת להן אותו במתנה. זה יכול להיות בשביל ציון דרך מקצועי או אישי, לכבוד יום ההולדת, יום הנישואין, או סתם כך כדי לפנק ולהראות אהבה.

סושי פירות לאירועי חברה

כאשר עורכים אירוע חברה, ישיבת צוות או סתם עבור יום מרוכז בו גם מוגש אוכל, הגשת סושי פירות כחלק מהקינוח יכול להיות מפנק במיוחד. ניתן רק לדמיין את התגובות המתלהבות כשהעובדים רואים את המגשים מונחים לפניהם בצורה מופתית. כאשר בוחרים סושי פירות לעבודה כדאי לגוון בטעמים חמוצים מתוקים ולבחור מגוון רחב עד כמה שניתן של פירות העונה בשילוב פירות טרופיים שכולים אוהבים. פירות אלה כוללים אננס, תותים, קיווי, מלון, אבטיח, מנגו, ענבים ושלל פירות בצבעים וטעמים מיוחדים.

ומה מומלץ לבדוק לפני שמזמינים את המגש? 

זו הצורה לפנק – מגשי פירות אשקלון היא הבחירה המדויקת, אבל מומלץ לבחון כמה נושאים חשובים לפני שעורכים את ההזמנה. מה בודקים? קודם כל מוודאים שמדובר בעסק עם המלצות, שהפירות מובחרים, טריים ושהחיתוכים מדויקים ותואמים את התמונות המוצגות ללקוחות. כדאי גם לוודא שההובלה נעשית על פי כללי משרד הבריאות בקירור. נושא נוסף שכדאי לבדוק הוא האם ניתן לקבל את המשלוח עם תוספות כמו יין, ברכה יפה או בלונים יפים אם מדובר במתנה לאדם אהוב.

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here