מטבח כפרי בצבע שמנת
קרדיט תמונה FREEPIK

לאנשים שחפצים באור של צבע עליז במטבח שלהם, אין גוון טוב יותר מצבע שמנת. חלל הבישול עם צבע שמנת דומיננטי הוא הטרנד החם ביותר בשוק בזמן האחרון, בתחומי עיצוב הפנים ובניית עבודות עץ למטבחים. הקונספט מאחורי הרעיון המקסים הוא, עיצוב מטבח יוקרתי באמצעות מוטיבים של סגנון כפרי, בשילוב צבע שמנת לבנבן על ארונות המטבח, המנורות, המקרר ושאר הציוד החיוני שמטבח החלומות שלכם כולל. השימוש בצבע שמנת מתחבר לאידיאולוגיה המודרנית המנחה את עיצוב הפנים, שמטרתה לספק מוצר מוגמר שהינו נוח, יוקרתי למראה, איכותי ברמת חומרי הגלם ומזמין לאינטראקציה חברתית. צבע השמנת אינו רק יוקרתי הוא גם מזמין, עבורכם ביום יום ועבור האורחים שלכם, במהלך ארוחת חג או מפגש של חברים. 

המטבחים היוקרתיים של Thouchwood

חברת Touchwood לעבודות נגרות ועץ, הינה החברה האיכותית ביותר בארץ שמתמחה בבניית מטבחים יוקרתיים. באתר החברה תוכלו למצוא מגוון רחב של דוגמאות למטבחים יוקרתיים מסוגים שונים. מטבחים יוקרתיים בסגנון פרובנס, בסגנון כפרי מודרני ועוד. המשותף לכל המטבחים של Touchwood  היא עבודת עץ ברמת גימור יוקרתית והגבוהה ביותר בשוק.

המטבחים היוקרתיים של Touchwood כמו למשל מטבח כפרי בצבע שמנת, מעוצבים ונבנים בהתאמה אישית לכל לקוח. במטרה לקלוע לטעם האישי, לתכונות האופי והצרכים של כל לקוח באופן המדויק ביותר. על מנת לספק לקהל לקוחותינו, מטבח בעבודת נגרות ברמה הגבוה ביותר בעולם. הם כוללים עבודת עץ שנבחר בקפידה ונצבע בצבע שמנת, שנשזר ביחד עם החום של העץ ומספק מראה יוקרתי ומהפנט. בנוסף לכך המטבח הכפרי בצבע שמנת של Touchwood  הינו מטבח פונקציונאלי, נוח לשימוש. ששומר על האיזון המושלם בין מראה יוקרתי, לחמימות כפרית, בצבע שמנת מרהיב.

מטבח יוקרתי בעבודת נגרות ייחודית

מטבחים יוקרתיים בעיצוב יוקרתי, הם תוצר של עבודת נגרות שהינה אומנות של ממש. במהלכה משלבים הנגרים בין עץ לאביזרים שונים, על מנת להשיג את הרושם וההרגשה של עיצוב יוקרתי. בנוסף לעבודת הנגרות יש לקחת בחשבון, את השילוב של אלמנטים המקרינים יוקרה, כמו למשל נורות תאורה יוקרתיות, מערכות לאחסון וקירור מזון חדשניות ועוד. באתר של Touchwood תוכלו להתרשם ולבחור לכם מטבח יוקרתי, שהוא תוצר של עבודת נגרות ייחודית וחזון של מטבחים מעוצבים בסגנונות שונים. הנגרייה של Touchwood, הינה מהנגריות הותיקות שפועלות כיום בישראל. היא כוללת שלושה דורות של אהבה לעץ ולמקצוע, ולתחושת השליחות שעוברת מאב לבן, במטרה לבנות את המטבחים הטובים ביותר בארץ. תוך כדי שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר והצוות המקצועי המוכשר והאמין ביותר שאפשר למצוא.

צרו עימנו קשר כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על כל שאלה, ולכוון אתכם לכיוון מטבח יוקרתי בסגנון כפרי, בצבע שמנת. על מנת למצוא לכם את מטבח יוקרתי שיספק את כל הצרכים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here