אופין. צילום דוברות המשטרה

היום  נערך במטה משטרת מחוז צפון, טקס הענקת דרגות ניצב משנה ומינויים לקציני משטרה בכירים במעמד מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה, סגל הפיקוד של המחוז הצפוני,מקבלי הדרגות והמינויים ונציגי משפחותיהם.

בין מקבלי הדרגות,  סנ"צ אייל הררי קודם לדרגת ניצב משנה ויפקד על היחידה המרכזית של מחוז צפון. הררי החליף בתפקידו את סנ"צ ירון בן ישי ששימש כמ"מ מפקד היחידה. נצ"מ אייל הררי בן 51 נשוי ואב ל-3 , מתגורר בקרית טבעון ובעל תואר ראשון במדע המדינה ותואר נוסף במשפטים, עורך דין וחבר לשכה וכן בעל תואר שני בקרמינולוגיה. הוא החל את דרכו ביחידה המרכזית במגוון תפקידי מודיעין ,חקירות ופיקוד בהמשך שימש במספר תפקידים בתחום האח"מ והפיקוד, בין היתר כמפקד תחנת ירדן ובתפקידו האחרון שימש בתפקיד יועץ מפקד המחוז לעניני ערבים.

הררי. צילום דוברות המשטרה

סנ"צ אייל קהתי, קודם לדרגת ניצב משנה ויפקד על תחנת נצרת. קהתי החליף בתפקידו את ניצב משנה רן אופיר שמשמש כיום כקצין אגף המבצעים של המחוז הצפוני. הוא בן 51 נשוי ואב ל-3 , בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במשפטים. הוא החל את דרכו בתחנת מגדל העמק ובהמשך שימש במספר תפקידים בתחום האג"מ, כשבתפקידו האחרון שימש בתפקיד סממ"ר כנרת.

קהתי. צילום דוברות המשטרה

סנ"צ מיכה גבאי קודם לדרגת ניצב משנה וישמש כסגן מפקד מרחב עמקים. גבאי החליף בתפקידו את ניצב משנה אלי סילוק שמשמש כיום כסגן מפקד מרחב כנרת. הוא בן 53, נשוי ואב ל-2 ילדים, בעל תואר ראשון בקרמינולוגיה וניהול משאבי אנוש ותואר שני במדעי החברה. גבאי את דרכו בימ"ר עמקים ובהמשך שימש במספר תפקידים בתחום האג"מ/אח"מ כשבתפקידו האחרון שימש בתפקיד סממ"ר גליל.

גבאי. צילום דוברות המשטרה

ניצב משנה רן אופיר ששימש בתפקידו האחרון כמ"מ מרחב כנרת מונה לתפקיד קצין אג"מ מחוז צפון.

אופיר. צילום דוברות המשטרה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here