צילום: דוברות המכללה

דיקנית הסטודנטים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, סיגל גופר ושומץ וורטמן , אחראי תחום מניעת נשירה בתוכנית "הזנק להנדסאים", ממשיכים לפתח ולהוביל את מערך התמיכה ומתן המעטפת לסטודנטים המתמודדים עם מורכבויות ואתגרים, כלכליים, לימודיים ואף רגשיים.
שומץ: " אני שמח מאוד על שהצלחנו למנוע נשירה של סטודנטים בשנת לימודיהם הראשונה במכללה, עם תחילת הסמסטר נתמקד גם בהתמודדויות של סטודנטים ששבו משירות המילואים ."

במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מעניקים מעטפת תמיכה, ליווי אישי ו'תפירת' חליפה לימודית מותאמת על פי מידות וצרכים של כל סטודנטית וסטודנט.
מנכ"לית המכללה , מרב ששון אמויאל , הציבה את הסטודנט במרכז ובנתה מערך שלם בהובלת החזון של 'הנדסאים והרבה יותר', אמרה: " אל מול אתגרי השעה, אל מול ימי המלחמה, אל מול ההתמודדות בחזית ובעורף , אני מוצאת לנכון לחזק את הסטודנטים והסטודנטיות במעטפת תמיכה רב שכבתית כדי למנוע נשירה מהלימודים החשובים."
יצוין כי דיקנית הסטודנטים, סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים , סיגל גופר ושומץ וורטמן, אחראי תחום מניעת נשירה בתוכנית " הזנק להנדסאים" , בנו תוכנית משמעותית לזיהוי, איתור וטיפול בסטודנטים הנמצאים בסכנת נשירה.
שומץ: " ב'הזנק להנדסאים' אנו פועלים לבלום ולמנוע נשירה של סטודנטים , פעילותינו לרוב מתמקדת בשנת הלימודים הראשונה בה אנו מחזקים את הדרוש חיזוק, מתייחסים באופן מקצועי למכלול האתגרים הניצבים בפני הסטודנטים ומשתדלים להעניק את התמיכה הנדרשת.
אנו מעניקים מעטפת תמיכה שלימה להצלחת הסטודנט, בעיקר בשנת, הלימודים הראשונה, בה המעבר מתלמיד לסטודנט מאתגר במיוחד.
אנו מתמודדים עם קשיים לימודיים, כלכליים ואף רגשיים בקרב הסטודנטים ,מלווים את הסטודנטים עד למתן פתרון ראוי".
יצוין כי התוכנית 'הזנק להנדסאים' תתקיים בשנה זו לראשונה גם בקרב סטודנטים שנה ב' במבחר מגמות הנדסאי במכללה.
סיגל גופר: "תוכנית חשובה ומשמעותית זו מנעה באופן ודאי נשירה של מספר סטודנטים שהתמודדו עם קשיים, בנינו תוכנית מיוחדת להתמודדות של חיילי המילואים ששבו למכללה."
שומץ מוסיף ואומר: " הובלתי סדנה לאורך כל הסמסטר הראשון בה למדנו כישורי ומיומנויות למידה, זו הייתה סדנה אפקטיבית שסייעה להתקדמות הסטודנטים."

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here