קרדיט: saa.co.il

בעלי עסקים ומפעלים המחפשים להתקין בבית העסק מערכות מיזוג אוויר בעלות טכנולוגיה חדישה ומתקדמת, ישמחו לשמוע שמצאנו פתרונות יצירתיים מאוד עבורם. הראשונה, מערכת VRF והשני הוא הצ'ילר התעשייתי. לשתי מערכות מיזוג אוויר אלו היתרונות שלהן, ניתן להשתמש בכל אחת לשימושים שונים והכי חשוב – ליהנות ממערכת מיזוג אמינה וחסכונית שתפעל בכל ימות השנה.

מערכת VRF היא מערכת מיזוג מתקדמת המותקנת בבית או במשרד, ומתאפיינת בעיקר בשליטה המתקדמת בוויסות הטמפרטורה בכל חלל וחלל בבית או במשרד. חברות מיזוג רבות, וביניהן חברת ס.א.א הנדסה ומיזוג, מספקות שירותי תכנון והתקנה של מערכת VRF. למעשה מדובר במערכת שמתפקדת בכל חלל במפעל כיחידת מיזוג אוויר עצמאית. כלומר, בכל חלל במפעל יוכלו עובדי המפעל ומנהליו לבחור באיזו טמפרטורה החדר יקורר, בהתאם לצרכי החלל וללא כל תלות בטמפרטורה בחללים אחרים.

צ'ילר תעשייתי – רק באמצעות הנדסאי מיזוג אוויר מוסמך

גם צ'ילר תעשייתי מיועד בדרך כלל למפעלים גדולים ותעשייתיים. מדובר במערכת קירור גדולה ומקצועית, שמייצרת אספקה של מים קרים דרך ציוד תעשייתי. המים הקרים מוזרמים דרך צינורות ומשאבות אל כל חללי המבנה הזקוקים לקירור. גם מערכת זו מאפשרת שליטה מוחלטת של עובדי המפעל בוויסות טמפרטורת המים במשאבות של כל חלל על פי הצורך שלו.

שני פתרונות המיזוג; מערכת VRF וצ'ילר תעשייתי הם פתרונות חסכוניים ויעילים עבור כל בעל מפעל, אם מתקינים אותם כמו שצריך. חברות מיזוג רבות מספקות לכל מפעל המעוניין להתחיל בפרויקט תכנון והתקנה של מערכות מיזוג אוויר, הנדסאי מיזוג אוויר מוסמך שיתכנן ויפקח על ההתקנה. רק הנדסאי מיזוג אוויר בעל הידע וההסמכה הנכונה, יתקין באופן מקצועי את מערכות מיזוג האוויר ויבטיחו את יעילותן ואת תקינותן לאורך זמן.

ליווי הנדסי בכל שלבי הפרויקט

אם ברצונכם לקבל ייעוץ וליווי הנדסי מוסמך ואיכותי בכל שלב בהתקנת מערכות מיזוג האוויר במפעל שלכם, תצטרכו לעבוד עם חברת מיזוג אוויר אמינה. חברת ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר מבטיחה שירות מקצועי המלווה באנשי המקצועי המומחים והמובילים בתחום הנדסת מיזוג האוויר. ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר מבטיחה ליווי וייעוץ החל משלב התכנון, דרך הכנת כל התשתית הנחוצה למערכת המיזוג ועד לשלב הגימור. הבטיחו לכם שירות מקצועי לכל אורך התהליך. ניתן ליצור קשר עם החברה באתר האינטרנט שלהם או בטלפון 04-8000700.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here