צילום: שירלי הרשקו

ספרייה מתקדמת ומותאמת לעידן הטכנולוגי

צילום: שירלי הרשקו

התחדשות משמעותית ומרשימה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, חדר עיון מרווח, מזמין ומותאם לצרכי הסטודנטיות והסטודנטים במכללה, לצד ספרייה עשירה ומגוונת. מנהלת הספרייה ריטה חנא: המקום מאיר פנים ומאוד מזמין, האווירה יוצרת מציאות של מקום בטוח ושקט בו ניתן ללמוד מעבר לשגרה. "מרב ששון אמויאל: "המכללה זכתה במידענית מצוינת הפותחת את שערי חדר העיון והספרייה ואת חדרי ליבה לרווחת הסטודנטים."

ריטה חנא, מנהלת הספרייה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מביטה בשמחה רבה על הריהוט החדש ועל הקירות המעוצבים בחדר העיון המתקדם, המותאם והחדש בצמוד לספרייה." זה חלום אמיתי של כל סטודנטית וסטודנט, חדר עיון מרווח וחדש המאפשר למידה בנחת, בשקט ומאפשר התפתחות מקצועית, אומרת ריטה ומוסיפה, בשל מגפת הקורונה ולימודי הסטודנטים באופן המקוון, אני חשה רצון עז לפגוש אותם בחדר העיון החדש ובספרייה, יש לנו המון מה להציע."

מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה: "המכללה זכתה במידענית מצוינת הפותחת את שערי חדר העיון והספרייה ואת חדרי ליבה לרווחת הסטודנטים. זהו ציון דרך נוסף בהצבת הסטודנטים במרכז העשייה ודאגה לרווחתם תוך הענקת שירותים מתקדמים ביותר."

מרב וריטה בחדר העיון המתחדש | צילום: שירלי הרשקו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here