צילום: טליה בן סבו

ברוך ארסטה דסטה מעפולה עלה בגיל 11 מאתיופיה לארץ הקודש , אהרון וייס , שורד השואה עלה לפני 92 שנים מהונגריה אחרי ימי הסופה והסער. בבית הכנסת הגדול בעפולה, בית שלום ע"ש הרה"ג פרץ ציוני זצ"ל נפגשו השניים. ברוך העניק לאהרון מגילת אסתר שהדפיס במיוחד עבור אהרון אשר אינו רואה בעין וחצי." זה משלוח המנות המרגש ביותר" אומר אהרון בחיוך גדול.
מרגש, למשלוח מנות מיוחד ומקסים במיוחד לא ציפה אהרון וייס, 92, שורד השואה לקבל מהצעיר עולה ותיק מאתיופיה , ברוך ארסטה דסטה , המתפלל עימו באותו בית הכנסת.

"אהרון אדם יקר, חשוב ואהוב מאוד , משתף ברוך ומוסיף ,שמתי לב שראייתו נפגעה מאוד ואהרון קורא בכל יום בסידור מיוחד עם אותיות גדולות ובסיוע זכוכית מגדלת. החלטתי להפתיע את אהרון היקר ולהדפיס עבורו מגילת אסתר עם אותיות גדולות שיאפשרו לו לקרא את המגילה בנחת."
" כל כך שמחתי על משלוח המנות של ברוך היקר, השנה אקרא את המגילה בלי מאמץ מיוחד , האותיות הגדולות מאירות אבל מה שמאיר אותי יותר זה המחשבה של ברוך היקר עליי , אני מודה לו על כך מאוד. העברתי לבנו המקסים שילה את הספר הנפלא שנכתב אודותיי , 'אנדור', כמשלוח מנות אישי ממני."
אומר אהרון וייס בהתרגשות.
את הספר 'אנדור' המספר את סיפור הצלתו וקוממיותו של אהרון כתב הסופר, עמנואל בן סבו ,ויצא לאור בהוצאת ספרי האיכות " עכשיו אפשר" .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here