מתקשים בלימודים? יש פתרונות שיעזרו לכם

צעירים ומבוגרים, תלמידי תיכון או ביה"ס היסודי, וגם לא מעט מבוגרים, סובלים מלקויות למידה אלה ואחרות. חלקם מתקשים לקרוא ברצף, לכתוב ללא שגיאות כתיב או להתמודד עם בעיות מתמטיות שנראות לרבים מאיתנו פשוטות למדי. אלא שגם למצבים האלה יש פתרון, ועם העזרה הנכונה תגלו שאפשר להצליח ולהגיע רחוק – בלי ששום דבר יעמוד בדרככם. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אל ליאור דגן, מפתח שיטת רבדים.

התמודדות עם הקריאה – גם בקרב דיסלקטים

קריאה היא אמנם צורך בסיסי שאנחנו לא יכולים בלעדיו, אבל עבור לא מעט ילדים מדובר באתגר של ממש. חלקם מתקשים לזהות את סימני הניקוד ואף אותיות מסוימות, אחרים מתקשים בזיהוי תבניות ונאלצים לקרוא קריאה מצרפת, איטית ומתישה. עם זאת, לימוד קריאה לילדים דיסלקטים הוא בהחלט אפשרי, ועם תוכנית עבודה נכונה שמתאימה למידותיו ולצרכיו של כל ילד אפשר להשיג את המטרה ולשפר את המיומנות החשובה כל כך. עם האבחון והליווי האישי של ליאור דגן תגלו שגם הדיסלקציה לא גוזרת את דינו של הילד.

לעמוד בדרישות האקדמיות

בתי הספר מגדירים בפני הילדים כמה דרישות בסיסיות, בעיקר בכל הקשור ליכולות הקריאה, הכתיבה והחשבון. אלא שלקויות למידה שונות עלולות להטיל קשיים לא מבוטלים על התלמידים, וכדי לסייע להם לעמוד בקצב ולצמצם פערים, נדרש ליווי אישי המותאם בדיוק עבורם. זוהי המשמעות של מורה פרטי להוראה מתקנת. אין ספק שעבור רבים זהו פתרון פרקטי המספק מענה חשוב, כזה שמאפשר להם להתמודד בהצלחה עם האתגרים שמחכים להם כמעט מדי יום כשהם מתיישבים על ספסל הלימודים.

הקשר בין בעיה חברתית לקשיי למידה

באופן לא מפתיע, בעיות חברתיות אצל ילדים קשורות במקרים רבים לקשיים היומיומיים שהם חווים. הביטחון העצמי הירוד, המבוכה בכיתה והנטייה להימנע ממצבים שבהם לקות הלמידה עשויה לקבל ביטוי, כל אלה יחד מובילים לבעיות חברתיות שמחייבות תשומת לב רבה בשלב מוקדם ככל האפשר. במסגרת תוכנית עבודה יעודית שמתאימה לצרכיו של הילד, ניתן להתמודד עם כל האתגרים הללו יחד – גם עם הקשיים החברתיים וגם עם הקשיים הלימודיים.

הפתרון: מענה משולב

מעל לכל חשוב לזכור, כי האתגרים הלימודיים משפיעים על הילד במגוון רחב של תחומים. הקושי בלימודים מוביל לפגיעה בביטחון ובערך העצמי שלו, ורק בתהליך משולב המתמקד בחיזוק מיומנויות, בניית בטחון עצמי והתמודדות עם בעיות חברתיות, ניתן לחולל שינוי של ממש. התוכנית הייחודית של ליאור דגן מספקת את כל הכלים הדרושים לילד. אתם מוזמנים לעשות את הצעד הראשון כבר עכשיו וליצור קשר בטלפון 052-2933025.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here