במהלך סיור שגרתי באתר של קק"ל בצפון זיהה מאבטח צוות 3 אש שמתלקחת ממכולת פסולת בנין ומיהר לכבות אותה. "מאבטחי צוות 3 מונעים על בסיס יומי אירועים שעלולים לצאת משליטה, לרבות אירועים של סכנת חיים", אמר מנהל סניף צפון של צוות 3, איתי קרויז
בימים אלה מדינת ישראל מתמודדת עם גל שני של נגיף הקורונה, כאשר שגרת היום יום, כמו ימי החופש הגדול, מציבים את המשק בפני מציאות שלא הכרנו. כחלק מאיסור התקהלות, לא מתקיימות פעילויות של משלחות נוער באתרי קק"ל עד לאישור משרד החינוך. עם זאת, סכנות לחורש הטבעי והירוק מחייבים את המשך נוכחותם הרציפה של מאבטחי צוות 3 באתרי קק"ל. חיוניותם של המאבטחים הוכיחה את עצמה לפני מספר ימים, כאשר בשעה 16:00 אחר הצהריים, מאבטח צוות 3 קיים סיור שגרתי באתר מחנה נוער מרכז שדה "לביא" של קק"ל בסמוך לצומת גולני. לפתע, בצד הצפוני של האתר, זיהה המאבטח להבות אש שמיתמרות ממכולת פסולת בנין. המאבטח לא חשב פעמיים ופעל מיידית בנחישות רבה על מנת לכבות את השריפה ובאמצעות  זרנוק גלגלון של כיבוי אש, שנמצא בסמיכות לשריפה, הוא כיבה אותה. במקביל, דאג לדווח לקב"ט ולמנהל חברת צוות 3 בצפון.

איתי קרויז, מנהל סניף צפון של צוות 3, אמר :"מדובר במקרה מובהק המוכיח עד כמה הסיורים של המאבטחים המקצוענים שלנו הם חיוניים ומסייעים לאתר ולמנוע, על בסיס יומי, אירועים חריגים שעלולים לצאת משליטה לרבות אירועים של סכנת חיים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here