קרדיט Canva

עסק, תאגיד, חברה, ארגון ציבורי, כל אחד פועל בתחום שלו והמשותף לכולם הוא החוק שמחייב אותם לנהל חשבונות ולציית לתקנות שמחייבות ניהול ספרים תקין ודיווח לרשויות. את הנהלת החשבונות לא יכולים לעשות ללא הידע המתאים. את הדיווחים וההתקשרויות השונות עם גופים ורשויות, חייב לנהל רק מי שמוסמך ומבין בתחום זה, כדי למנוע טעויות ובעיות שנובעות מאי דיווח וניהול תקין. הדרך הטובה ביותר לנהל את העניינים הכספיים והביורוקרטיים של המשרד היא באמצעות משרד הנהלת חשבונות חיצוני שמספק לכם את כל מה שנחוץ לכם כדי לשמור על העסק או הארגון מבוקרים ומפוקחים. את השירותים האלה תוכלו למצוא אצל מי שמקצועו הוא לטפל בכל מה שחשוב לטפל בו מול הרשויות, כולל קשר ישיר ממוחשב, על מנת למלא את הפונקציות החיוניות בקשר עם רשויות המס וגופים נוספים. משרד סמיר חסן ושות' – רואי חשבון ויועצים מציע לכם את השירותים הטובים בתחום הנהלת החשבונות על מנת לנהל עסק שעומד בדרישות החוק והמנהל התקין.

כל עסק צריך לדעת איפה הוא עומד

עסקים שמאבדים קשר עם תזרים המזומנים שלהם ועם המחויבויות והעניינים השוטפים, הולכים לאיבוד מהר מאוד בתוך סבך הניירת והחשבונות הלא מסודרים. אי סדר בעסק הוא הסימן הראשון לכך שעסק לא יחזיק מעמד והוא עלול להסתבך גם באי דיווח מדויק ובזמן לרשויות המס ובתשלומים לבנקים ולשאר הגופים שהוא קשור איתם. מהבחינה הזאת, הנהלת חשבונות לעסקים היא הדבר החשוב ביותר בעסק והיא הליבה שלו. כל מה שצריך לדעת על האיתנות שלו ועל היכולת שלו לשרוד, להיות פעיל וללא סכנת פשיטת רגל נמצא שם, ואם לא טיפלתם כראוי בחובת ניהול הספרים, אתם גם עוברים על החוק וגם מאבדים את הדבר הכי חשוב בעסק – גביית תשלומים והעברת תשלומים לספקים ולרשויות.

לעשות סדר בעסק שלכם

לא חייבים להתמצא בהנהלת חשבונות כדי לנהל עסק אלא צריך לדעת לבחור את השירות הנכון של מי שנותן מענה לכל הצרכים שלכם, בין אם אתם ארגון גדול או קטן. בעסק כמו שלכם יש הכנסות והוצאות, יש תשלומים שצריך לקבל ולהעביר ויש מסמכים שחייבים להוציא כדי לתעד את התנועות. וכל זה הוא אפילו לא קצה קצהו של תפקידו של רואה חשבון ומנהל חשבונות. כדי לקבל את השירות הטוב ביותר פנו להתייעצות עם משרד סמיר חסן ושות' – רואי חשבון ויועצים כדי להבין כיצד אפשר לעזור לכם להישאר עסק פעיל ויציב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here