ניהול הליך גירושין – בשיקול דעת ובאחריות

ערב נוסף מגיע, בו אנו אומרים לעצמנו: "מחר הוא יום חדש" – ומקווים שאכן יגיעו בשורות טובות. בפועל, המציאות מציגה בפנינו שוב ושוב אתגרים וקשיים מסוגים שונים. החל מפרידה מבן הזוג ותחילתו של הליך גירושין, קרוב משפחה שנפטר ועד ניהול העיזבון שלו – מצבים אלו ואחרים הינם מורכבים ומתישים. במקום להתמודד איתם לבדכם, יש לפנות אל עורך דין העוסק בדיני משפחה. זאת, לצורך ייעוץ משפטי מקיף, כמו גם ליווי וטיפול מקצועי בכל שלבי העבודה.

ככל שאנו מתבגרים, הסוגיות בפניהן אנו ניצבים הופכות למורכבות יותר ויותר. דוגמא בולטת לכך הינה הליך הגירושין ואופן ניהולו. החל מחלוקת הרכוש, דמי המזונות, המשמורת ועוד – רצוי לפנות אל עו"ד ולהסתייע בשירותיו המקצועיים. אם גם אתם ניצבים בפני הליך מסוג זה, ניתן ליצור קשר עם עורך דין ירון גרוס. עורך דין גרוס עוסק בדיני משפחה, ומשמש אף בתור נוטריון בחיפה.

עומדים בפני הליך גירושין? יש לנהל זאת היטב

זוגות נישאים מתוך האמונה כי מערכת היחסים ביניהם תמשך שנים רבות. עם זאת, המציאות מוכיחה אחרת, כאשר בשנים האחרונות יותר ויותר בני זוג נשואים מחליטים להתגרש. אין זו החלטה פשוטה כלל וכלל, בייחוד אם ישנם ילדים משותפים. עם זאת, ובמקרים בהם גם אתם מעוניינים להיפרד, וגרים באזור הצפון, יש ליצור קשר עם עורך דין גירושין בחיפה.

לאורך פגישת הייעוץ עם עורך הדין יבחן מצבכם הכלכלי, ותבינו האם תוכלו לעמוד בהשלכות של הגירושין והחיים ללא פרטנר. זאת, לצד היבטים נוספים שיילקחו בחשבון. בהמשך, אם וכאשר תגיעו להחלטה להתגרש ולממש זאת, עורך הדין יסייע בגיבוש אסטרטגיית הפעולה – כולל השגת היתרון במרוץ הסמכויות. 

מענה משפטי ואוזן קשבת

ניהול הליך הגירושין הינו מאתגר, בלשון המעטה. כלומר, מדובר בהליך המעורר אמוציות רבות – החל מראיית טובתם של הילדים ועד חלוקת הרכוש המשותף. על מנת לשמור על שיקול הדעת לאורך התהליך, יש לפנות אל עורך דין ירון גרוס. עו"ד גרוס מציע מענה משפטי מקצועי שלב אחר שלב. כמו כן, ניתן לפנות אל עורך דין זה גם במצבים נוספים כדוגמת עריכת צוואה, התנגדות לצוואה וכן הלאה. עורך דין ירון גרוס מציע ייעוץ וטיפול משפטי מדויק, לצד אוזן קשבת ואמפתיה. לפרטים נוספים ולקביעת פגישה התקשרו: 077-799-5056

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here