סופ
דוברות עיריית עפולה

עיריית עפולה תארח בסופש הקרוב לראשונה את טורניר המאסטרס בטניס שיארח את מיטב הטניסאים בישראל וביניהם שחקני דייויס ושחקניות הפדרציה.

מתחם הטניס של עפולה יארח בסוף השבוע הקרוב לראשונה את טורניר המאסטרס שיסכם סבב של שלוש תחרויות לבוגרים "סבב Volvo 2020" בחסות וולוו ישראל בבעלות חברת מאיר שהעומד בראשה הוא יעקב שחר.

סופ"ש בעפולה: טורניר המאסטרס בטניס יוצא לדרך
דוברות עיריית עפולה

מדובר למעשה בסבב של ארבע תחרויות נושאות פרסים כספיים לגברים ולנשים כאשר שלושת התחרויות לאומיות הראשונות היו על סך פרסים של 30,000 שקלים לכל תחרות ותחרות מאסטרס אחת מסכמת בעפולה תהיה על סך פרסים של 60,000 שקלים.

לפי שעה הסתיימו שלושת התחרויות הראשונות בסבב באשקלון, יפו ורעננה במהלכם נקבעו 8 הטניסאים והטניסאיות בעלי הניקוד הגבוה ביותר, והם ישתתפו החל מיום חמישי הקרוב עד שבת (9-11 ביולי) בתחרות המאסטרס, שתתקיים כאמור במועדון הטניס בעפולה. יחד אתם ישתתפו גם 4 הזוגות הטובים ביותר בגברים ובנשים.

סופ"ש בעפולה: טורניר המאסטרס בטניס יוצא לדרך
דוברות עיריית עפולה

בין הגברים הבטיחו את השתתפותם במאסטרס: דניאל צוקרמן (זכה בשתי התחרויות הראשונות), עידן לשם, ישי עוליאל, מור בוליס, ליאור גולדנברג, רועי גינת, איגור סמילנסקי ובן פתאל. בנשים העפילו לינה גלושקו, שלי ברזניאק, שביט קמחי, מאיה טחן, ניקול חירין, ניקול נדל, מיקה דגן פרוכטמן וקורל קולדובסקי.

ראש העיר עפולה אבי אלקבץ הוסיף: "למרות שתושבי עפולה לא יוכלו לשבת ביציע וליהנות מטורניר המאסטרס הראשון שיתקיים בסופ"ש בעפולה בגלל הנחיות משרד הבריאות, דאגנו שהטורניר ישודר בערוץ 5 לטובת תושבי עפולה בפרט וחובבי הטניס בכלל".

סופ"ש בעפולה: טורניר המאסטרס בטניס יוצא לדרך
דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here