לראות בעיניים איך כישלון הופך להצלחה.
צילום: אלבום פרטי

"אחרי כל הכישלונות  לקבל פתאום מאה במבחן, נעתקו המילים מפיו"

כך מתארת דיקנית הסטודנטים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, סיגל גופר, את השינוי הדרמטי שחל אצל מספר סטודנטים הלומדים  בתחומי ההנדסה, לאחר שאותרו וקיבלו את הסיוע הנדרש במרכז התמיכה במכללה.

זו השנה השנייה בה פועל מרכז התמיכה אותו הקימה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מנכ"לית המכללה תרצה ריבק, דיקנית הסטודנטים במכללה, סיגל גופר, מציינת לשבח את הפעילות המקצועית לה זוכים סטודנטים במסגרת מרכז התמיכה. פעילות המרכז מאפשרת איתור נכון, אבחון ותמיכה אשר בעקבותיהם קוצרים הסטודנטים הצלחה בלימודים והישגיהם מרשימים.

"כשרכז המגמה מאתר סטודנט או סטודנטית בעלי לקויות וחסמים להצלחה, הוא מפנה אותם אלי להמשך הכוונה, יעוץ, אבחון וטיפול, אומרת סיגל גופר ומוסיפה: באחרונה אני חשה התרגשות עצומה אל מול התהליכים והשינויים שחווים מספר סטודנטים אשר עברו תהליך של אבחון ותמיכה במסגרת המרכז ".

הדיקנית גופר משתפת בסיפורו של סטודנט אשר התקשה מאוד בלימודיו וחש תסכול עמוק לנוכח הישגיו הדלים והכישלונות שחווה, "מרכז המגמה הסב את תשומת ליבי לכך שלסטודנט זה ישנן לקויות למידה מסוימות, מייד התחלתי את התהליך בסופו אבחון במרכז התמיכה במכללה, אני נרגשת כשאני מספרת על המבט ההמום שהיה לסטודנט כשקיבל לראשונה בחייו בכלל ובלימודים במכללה בפרט ציון מאה במבחן, המילים נעתקו מפיו, הוא היה מאושר עד כדי כך שלא יכול היה להוציא מילה".

חוויית ההצלחה נחוות על ידי סטודנטים נוספים אשר מאובחנים בלקויות למידה שונות במסגרת מרכז התמיכה, "אין דבר מרגש יותר מלראות סטודנט מתוסכל הופך לנגד עינייך לסטודנט מאושר" אומרת סיגל גופר.

לראות בעיניים איך כישלון הופך להצלחה.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here